تخلیه ۱۲ نقطه بحرانی در رفسنجان/ گیودری و شور در شهر جاری شدند

کرمان – سرپرست فرمانداری رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت این شهر گفت: مردم از محله های در معرض خطر تخلیه شدند و در تلاش برای تغییر مسیر سیل هستیم. حسین رضایی در گفتگو با فت فتو بیان کرد: از مردم می‌خواهیم به هیچ عنوان برای تماشای سیل وارد خیابان‌ها نشوند شدت سیل در برخی از […]

کرمان – سرپرست فرمانداری رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت این شهر گفت: مردم از محله های در معرض خطر تخلیه شدند و در تلاش برای تغییر مسیر سیل هستیم.

حسین رضایی در گفتگو با فت فتو بیان کرد: از مردم می‌خواهیم به هیچ عنوان برای تماشای سیل وارد خیابان‌ها نشوند شدت سیل در برخی از مناطق بسیار زیاد است و امکان تلفات جانی وجود دارد.

وی عنوان کرد: همه نیروهای امدادی با تمام توان در شهر در حال تلاش برای مهار سیل و کمک به مردم هستند.

وی عنوان کرد: ۱۲ منطقه از شهر تخلیه و مردم به مکان‌های امن در شهر منتقل شده‌اند و از مردم می‌خواهیم به امداد گران اطمینان کنند و نکات ایمنی و راهنمایی‌ها را انجام دهند.

سرپرست فرمانداری رفسنجان با اشاره به شدت طغیان رودخانه‌ها از مردم خواست روی پل‌ها و در مجاور رودخانه‌ها حاضر نشوند زیرا هر لحظه امکان ریزش وجود دارد.

رضایی بیان کرد: مصلی، حسینه ثارالله، ورزشگاه تختی، مسجد قبا و دانشگاه ولی عصر برای اسکان مردم در نظر گرفته شده است.

وی گفت: تمام توان ما برای مهار این سیلاب بزرگ است و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار می بریم و به همکاری مردم نیاز داریم.

وی از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند و در راستای جلوگیری از هر گونه تلفات انسانی با ما همکاری کنند.

کد خبر ۵۵۵۱۷۲۶




تخلیه ۱۲ نقطه بحرانی در رفسنجان/ گیودری و شور در شهر جاری شدند

منبع: مــهر
? تخلیه ۱۲ نقطه بحرانی در رفسنجان/ گیودری و شور در شهر جاری شدند