تخصیص ۲۰۰تن سیمان و ۳هزارمتر ایزوگام به گروه‌های جهادی

فرماندار شهرستان فاریاب گفت: ۲۰۰تن سیمان و ۳هزارمتر ایزوگام برای اقدامات جهادی در شهرستان فاریاب تخصیص داده شده است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری فاریاب سید حسام حسینی فرماندار شهرستان فاریاب صبح امروز در دیدار با جهادگران شهرستان فاریاب در سالن کنفرانس فرمانداری گفت: یکی از […]

فرماندار شهرستان فاریاب گفت: ۲۰۰تن سیمان و ۳هزارمتر ایزوگام برای اقدامات جهادی در شهرستان فاریاب تخصیص داده شده است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری فاریاب سید حسام حسینی فرماندار شهرستان فاریاب صبح امروز در دیدار با جهادگران شهرستان فاریاب در سالن کنفرانس فرمانداری گفت: یکی از اصلی ترین اهداف ما نقش آفرینی و حضور موثر جوانان و نوجوانان در جهت رشد و تعالی اخلاقی در این اردوهای جهادی است ضمن این که ظرفیتهای جهادی خلع‌های زیادی را در شهرستان پر خواهد کرد .
 
حسینی در این دیدار صمیمی افزود: با رایزنی‌ها که در سطح استان و کشور داشته‌ایم توانسیم ۲۰۰تن سیمان و ۳۰۰۰متر ایزوگام و همچنین چندین تن گچ را تهیه کنیم.

 

فرماندارفاریاب گفت: که قرار است در هر روستا با کمک جهادگران زیر سازی چمن‌های مصنوعی انجام شود تا منجر به توسعه سرانه ورزش شود.
 
وی افزود: در بحث مسکن نیازمندان که شناسایی آنها صورت گرفته و اجرای آبنماها نیز اقدام شود. 
 
حسینی همچنین از اعلام آمادگی برای کمک به گروههای جهادی در (تخصیص بخشی از مصالح ) برای کمکهای عام المنفعه تمام روستا در جهت پیشرفت روستا خبر داد.

انتهای خبر/م.ق




تخصیص ۲۰۰تن سیمان و ۳هزارمتر ایزوگام به گروه‌های جهادی

منبع:آرمـان
? تخصیص ۲۰۰تن سیمان و ۳هزارمتر ایزوگام به گروه‌های جهادی