تخصیص بودجه بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان برای مراکز قضایی

کدخبر : ۵۱۷۷۴۱ ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ ۰۹:۵۵:۵۷ رئیس قوه قضائیه: تخصیص ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار به مراکز قضایی استان کرمان و آزادی ۲۴۳ نفر زندانی در این استان از جمله اقدامات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در سفر به کرمان بود. به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در یک نشست خبری پس از پایان سفر خود به استان […]

رئیس قوه قضائیه:

تخصیص ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار به مراکز قضایی استان کرمان و آزادی ۲۴۳ نفر زندانی در این استان از جمله اقدامات حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در سفر به کرمان بود.


به گزارش نذیر کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در یک نشست خبری پس از پایان سفر خود به استان کرمان اظهار داشت: به منظور حل مشکلات مراکز و مراجع قضایی استان کرمان، مبلغی بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

رئیس قوه قضائیه اعلام کرد: در استان کرمان پنج شهر با مشکلات ثبتی روبرو هستند و تلاش خواهد شد تا این مشکلات در ظرف یک ماه بررسی و برطرف شوند؛ همچنین در مدت یک ماه آینده، اسناد مالکیت برای ۵ الی ۶ شهرک در استان کرمان صادر خواهد شد.

رئیس دستگاه قضائی نیز گفت: در حضور هیئت عالی قضایی در استان کرمان، مقدمات آزادی بیش از ۲۴۳ زندانی کرمانی که شرایط بهره‌مندی از تأسیسات ارفاقی را داشتند، فراهم شد.

رئیس عدلیه بیان کرد: مراجع قضایی استان کرمان به ۳۰۰ کارمند و حداقل ۵۰ قاضی نیازمندند و تلاش خواهد شد تا در زمان کوتاه، نیروهای لازم تجهیز شوند.

محسنی‌اژه‌ای اظهار داشت: مسئولان عالی قضایی با حدود هزار نفر از مردم و مراجعان به دستگاه قضایی در سراسر استان کرمان دیدار کردند و به مسائل و مشکلات آنان گوش دادند؛ تمام این موارد به همراه نامه‌های دریافتی از مردم کرمان ثبت و ضبط خواهند شد و برای رئیس کل دادگستری استان کرمان فرمان صادر شده است تا به این مسائل و مشکلاتی که از سوی مردم مطرح شده‌اند، با اهتمام بررسی بپردازد.

در پایان سفر خود، رئیس قوه قضائیه به حرم شهدای کرمان رفت و در آنجا به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور در مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید محمدحسین یوسف‌الهی و شهید حسین پورجعفری، فاتحه خوانده و با آرمان‌های این شهدا تجدید پیمان کرد.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در ابتدای ورود به حرم شهدای کرمان، در جمع دانش‌آموزان بسیجی یکی از دبیرستان‌های کرمان حضور یافت و برای مدتی با آن‌ها گفتگو صمیمانه کرد.

رئیس دستگاه قضا همچنین با تعدادی از زائران حرم شهدای کرمان به صورت چهره به چهره گفتگو کرد و مطالب و درخواست‌های آن‌ها را گوش داد.

در پایان، رئیس قوه قضاییه در حضور سایر زائران و دانش‌آموزان گلزار شهدای کرمان، نماز مغرب و عشا را اقامه کرد.



آیا این خبر مفید بود؟





تخصیص بودجه بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان برای مراکز قضایی

منبع: مــوج
? تخصیص بودجه بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان برای مراکز قضایی