تخصیص اعتبار لازم برای خرید دستگاه پایش آلاینده‌های هوا در جیرفت

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت از تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید دستگاه پایش آلاینده‌های هوا خبر داد که اقدامات لازم توسط محیط زیست انجام خواهد شد. احمد بلندنظر در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به مشکلات ناشی از خیرش گردوغبار و ریزگردها طی روزهای اخیر در سطح استان کرمان و جیرفت، […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت از تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید دستگاه پایش آلاینده‌های هوا خبر داد که اقدامات لازم توسط محیط زیست انجام خواهد شد.

احمد بلندنظر در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به مشکلات ناشی از خیرش گردوغبار و ریزگردها طی روزهای اخیر در سطح استان کرمان و جیرفت، گفت: متاسفانه علی رغم اینکه دستگاه پایش آلاینده‌های هوا یکی از ضروریات منطقه محسوب می‌شود، اما نسبت به خرید و نصب آن هیچ اقدامی صورت نگرفته و تاکنون غلظت آلاینده‌ ها به صورت تخمینی اعلام می‌شده است.

وی در پاسخ به این سئوال نذیر کرمان که چرا همیشه شاهد تاخیر در اعلام تعطیلی مدارس و ادارات در مواقع بحران ریزگردها هستیم، افزود: نبود دستگاه پایش این مشکلات را ایجاد می‌کند و در روزهای اخیر واقعاً کمبود آن شدیداً احساس شد لذا اعتبار لازم تخصیص داده شد و محیط زیست باید اقدامات لازم را انجام دهد. 

فرماندار جیرفت همچنین با انتقاد از بی توجهی‌ها نسبت به تامین زیرساخت‌های سلامت و بهداشت عمومی اظهار کرد: در گذشته بی توجهی صورت گرفته، اگر چه اقلیم منطقه و خیزش ریزگردها تازگی ندارد و باید پیش از این دستگاه پایش را تهیه می‌کردند.

وی از مردم خواست در مواقع بحران با مسئولان همکاری کنند و اخبار و اطلاعیه‌ها را از مراجع رسمی دریافت نمایند و گفت: برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی مردم در مواقع بحران از جمله خیزش ریزگردها، هشدارها و اطلاعیه‌ها از طریق ستاد بحران اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام 




تخصیص اعتبار لازم برای خرید دستگاه پایش آلاینده‌های هوا در جیرفت

منبع: ایـسنا
? تخصیص اعتبار لازم برای خرید دستگاه پایش آلاینده‌های هوا در جیرفت