تخصیص اعتبار جدید به اشتغال زایی کرمان

۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار جدید اشتغالزایی به استان اکرمان ختصاص داده شد. به گزارش فت فتو، استاندار در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان تغییر و اصلاح آمار مورد تعهد اشتغال استان را ضروری دانست و گفت:لازم است مکاتبات مورد نیاز با وزیر کشور برای تجدید نظر در این آمار انجام شود. زینی وند […]

۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار جدید اشتغالزایی به استان اکرمان ختصاص داده شد.

به گزارش فت فتو، استاندار در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان تغییر و اصلاح آمار مورد تعهد اشتغال استان را ضروری دانست و گفت:لازم است مکاتبات مورد نیاز با وزیر کشور برای تجدید نظر در این آمار انجام شود.

زینی وند با بررسی طرح‌های دستگاه‌های مختلف، نسبت به تسریع و پیگیری مدیران دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات جدید تاکید کرد.

در این جلسه همچنین رودری مدیر کل برنامه و بودجه استان به ارائه گزارشی از روند اشتغال استان پرداخت.

وی با بیان اینکه سهمیه قبل استان جذب شده، از تخصیص سهمیه جدید ۱۵۰ میلیارد تومانی برای ایجاد شغل‌های جدید خبر داد وگفت: این مبلغ برای صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات در نظر گرفته شده و سهم هر کدام مشخص است.

وی همچنین آسیب شناسی و نظارت بر اشتغال و صحت سنجی آمار ارائه شده از سوی دستگاه‌ها را از دیگر موارد مورد بحث کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری برشمرد و گفت:قرار شد سهمیه ابلاغی ایجاد اشتغال به استان که از سوی وزارتخانه ۶۰ هزار شغل جدید در سال ۴۰۱ اعلام شده، نیز اصلاح شود، چرا که این رقم با ظرفیت استان تناسب ندارد و و توان استان با توجه به اینکه ۳ ونیم درصد اقتصاد کشور را دارا هستیم، حدود ۴۰ هزار نفر است.




تخصیص اعتبار جدید به اشتغال زایی کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تخصیص اعتبار جدید به اشتغال زایی کرمان