تخریب کنندگان اموال عمومی باید مجازات شوند/ هدف اصلی دشمن تجزیه کردن ایران است

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به موضوع اغتشاشات و تخریب اموال عمومی و دستگیری اغتشاشگران گفت: اعتراض در همه دنیا وجود دارد اما تخریب اموال عمومی نباید اجازه داده شود و تخریب کنندگان اموال عمومی باید مجازات شوند و خسارت ایجاد شده را بپردازند. دکتر محمد مهدی فداکار شامگاه ۲۱ مهرماه در نشست هم […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به موضوع اغتشاشات و تخریب اموال عمومی و دستگیری اغتشاشگران گفت: اعتراض در همه دنیا وجود دارد اما تخریب اموال عمومی نباید اجازه داده شود و تخریب کنندگان اموال عمومی باید مجازات شوند و خسارت ایجاد شده را بپردازند.

دکتر محمد مهدی فداکار شامگاه ۲۱ مهرماه در نشست هم اندیشی با جمعی از اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: یکی از مشکلات دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، استقرار این دانشکده در دانشگاه شهید باهنر است که پیگیر هستیم تا مشکلات پیش آمده را رفع کنیم، اما بهترین راه حل، ساخت ساختمان جدید برای دانشکده پزشکی در مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی است.

 وی گفت: فعالیت های فرهنگی به ویژه در دانشگاه ها باید تقویت شود، چون دشمنان برای مقابله با فعالیت های فرهنگی بسیار سرمایه گذاری کرده اند.

 استاندار کرمان در مورد خواسته اعضای هیات علمی مبنی بر سقف پرداخت ها، اظهار امیدواری کرد که مشکلات در این رابطه با پیگیری رفع شود.

جلب بیش از پیش مشارکت خیران در حوزه سلامت، اصلاح تعرفه های خدمات پزشکی، مشکلات مربوط به حضور اتباع غیرمجاز در استان و ارائه خدمات درمانی به آنها، از دیگر موضوعاتی بودند که اساتید، اعضای هیات علمی و مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این نشست با استاندار مطرح کردند و محمد مهدی فداکار نیز قول پیگیری و رفع مشکلات داد.

مقام عالی دولت در استان کرمان افزود: در کنار نیروی انسانی کارآمد در دانشگاه علوم پزشکی، تلاش همه جانبه برای ارتقای جایگاه دانشگاه در کشور و منطقه با بهره‌مندی مناسب از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در دانشگاه در حوزه آموزش، پژوهش و خدمت به مردم اهمیت زیادی دارد.

وی از اساتید دانشگاه در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه قدردانی کرد و با اشاره به مشارکت مطلوب اساتید تمام وقت دانشگاه، خواستار ارتقای سطح خدمات آموزشی و درمانی شد.

استاندار کرمان در بخش دیگری از صحبت های خود در این نشست اشاره ای به اغتشاشات اخیر در کشور کرد و گفت: ایران کشوری است به لحاظ جغرافیایی ویژگی های ممتازی دارد و  از این نظر جغرافیای ایران برای سایر کشورها با ارزش است.

فداکار ادامه داد: موقعیت فرهنگی و جغرافیایی ایران باعث شده که سرویس های خارجی برای ایجاد اخلال برنامه ریزی کنند.

 وی با تاکید بر این نکته که باید بپذیریم که دشمن برای ما سرمایه گذاری می کند و دانشگاهیان هم به عنوان مجموعه ای از جامعه در این برنامه ریزی مورد توجه دشمن قرار دارند، گفت: باید تحلیل درستی از حوادث داشته باشیم و اهمیت ویژه ای برای تحقق جهاد تبیین لحاظ کنیم.

مقام عالی دولت در استان کرمان با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال نابودی اصلیت ایران هستند، ادامه داد: هدف اصلی دشمن تجزیه کردن ایران است و در این زمینه هم سرمایه گذاری کرده است.

 فداکار با اشاره به موضوع اغتشاشات و تخریب اموال عمومی و دستگیری اغتشاشگران گفت: اعتراض در همه دنیا وجود دارد اما تخریب اموال عمومی نباید اجازه داده شود و تخریب کنندگان اموال عمومی باید مجازات شوند و خسارت ایجاد شده را بپردازند.

انتهای پیام




تخریب کنندگان اموال عمومی باید مجازات شوند/ هدف اصلی دشمن تجزیه کردن ایران است

منبع: ایـسنا
? تخریب کنندگان اموال عمومی باید مجازات شوند/ هدف اصلی دشمن تجزیه کردن ایران است