تخت های ICU بیمارستان های کرمان ۱۰۰ درصد اشغال است/ ظرفیت بستری، رو به تکمیل

فت فتو/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: وضعیت بستری بیمارستان های استان کرمان در مراحل آخر ظرفیت است و آی سی یوها تقریبا ۱۰۰ درصد اشغال است و اکنون خدمات آی سی یو را در اتاق های غیر از این بخش ارائه می‌دهیم. دکتر”حمیدرضا رشیدی نژاد” ظهر امروز ۲۳ مردادماه در جلسه ستاد استانی […]

فت فتو/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: وضعیت بستری بیمارستان های استان کرمان در مراحل آخر ظرفیت است و آی سی یوها تقریبا ۱۰۰ درصد اشغال است و اکنون خدمات آی سی یو را در اتاق های غیر از این بخش ارائه می‌دهیم.

دکتر”حمیدرضا رشیدی نژاد” ظهر امروز ۲۳ مردادماه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: وضعیت بستری بیمارستان های استان کرمان در مراحل آخر ظرفیت است و آی سی یوها تقریبا ۱۰۰ درصد اشغال است و اکنون خدمات آی سی یو را در اتاق های غیر از این بخش ارائه می‌دهیم.

وی افزود: تجهیزات و کمبودی از این دست در سطح بیمارستانها نداریم، دارو هم به صورت مقطعی و موقت ممکن است کمبود ایجاد شده باشد اما در داروهای بیمارستانی به صورت کلی و اساسی مشکلی نداریم.

رشیدی نژاد تصریح کرد: تخت های بیمارستانی در سطح استان کرمان با همه دردسرها و سختی ها، ایجاد شده اما مهم منابع انسانی ماست و همکارا ما تحت فشار هستند، فشار روحی که برای فوت افراد جلوی چشمشان می بینند.

وی بیان کرد: دستیاران ما در بیمارستان شرایط سختی دارند و عمدتا بار بیماران کرونایی روی دوش متخصصان عفونی، داخلی، بیهوشی و پرستاران است که به شدت آسیب روحی دیده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: فشار کاری بر وش کادر درمان است که از عهده آنها خارج است و به لحاظ روحی قابل تحمل نیست و همکاران در شهرستان ها و بیمارستان های دیگر هم همین شرایط را دارند.

وی افزود: در استان کرمان متوسط تعداد بیماران کرونایی بستری ۵۴۷ نفر است و در پیک شدید قبل ۷۹۰ بیمار قطعی و ۱۳۷۰ بیمار بستری داشتیم که الان ۱۱۸۲ قطعی مثبت و ۱۸۵۰ بیمار بستری داریم ضمن اینکه بیماران بدحال تر هم هستند.

انتهای پیام



منبع:ایـسنا
? تخت های ICU بیمارستان های کرمان ۱۰۰ درصد اشغال است/ ظرفیت بستری، رو به تکمیل