تحویل سال نو در جوار مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

مراسم تحویل سال نو و قرن جدید در کرمان با حضور مردم میهن عزیزمان ایران در جوار مزار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد. به گزارش فت فتو، مردم کشور عزیزمان ایران که دو سالی بود با توجه به شرایط کرونا نتوانسته بودند مسافرت بروند امسال با وجود تزریق واکسن و فروکش کردن این […]

مراسم تحویل سال نو و قرن جدید در کرمان با حضور مردم میهن عزیزمان ایران در جوار مزار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش فت فتو، مردم کشور عزیزمان ایران که دو سالی بود با توجه به شرایط کرونا نتوانسته بودند مسافرت بروند امسال با وجود تزریق واکسن و فروکش کردن این بیماری لحظات خوش معنوی را در کنار آرامگاه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در کرمان تجربه کردند.

مردم در قالب کاروانهای راهیان نور،دسته ها و گروههای خانوادگی و خویشی فوج فوج به گلزار شهدا کرمان امده بودند تا با شهیدان این دیار بویژه شهید عزیزشان حاج قاسم سال جدید را اغاز کنند.

به گفته مدیر کل اموزش و پرورش استان کرمان بیش از دو هزار کلاس درس در بیش از ۴۰۰مدرسه اماده پذیرای مسافران نوروزی و زائران مزار شهید سلیمانی است.

استاندار کرمان نیز گفت: زائران زیادی برای زیارت مزار شهید سلیمانی به کرمان می آیند و سپاه ثارالله امکان اسکان برای ۳ تا ۵ هزار نفر را آماده کرده است.

فعالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان گفت:۴۹۲ مرکز اقامتی با ۱۱ هزار و ۹۶۵ تخت و سه هزار و ۷۸۲ اتاق ایام نوروز به گردشگران و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.




تحویل سال نو در جوار مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تحویل سال نو در جوار مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی