تحویل بیش از ۱۵۰۰ قبضه سلاح به مراجع قضایی استان کرمان

کرمان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود یک هزار و ۵۵۰ اسلحه به مراجع قضایی استان تحویل شده است. به گزارش نذیر کرمان، سیدمهدی قویدل صبح شنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان بیان کرد: از مجموع سلاح‌های تحویل شده به […]

کرمان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود یک هزار و ۵۵۰ اسلحه به مراجع قضایی استان تحویل شده است.

به گزارش نذیر کرمان، سیدمهدی قویدل صبح شنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان بیان کرد: از مجموع سلاح‌های تحویل شده به مراجع قضائی استان کرمان ۶۲۹ مورد با همکاری سران قبایل و طوایف استان انجام شده است.

قویدل در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تمامی جلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان به معضل سرقت پرداخته شده است، افزود: متأسفانه در استان بانک اطلاعاتی اموال سرقتی وجود ندارد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان تاکید کرد: بایستی این بانک اطلاعاتی با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه ایجاد شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه در استان کرمان شاهد افزایش چهار درصدی سرقت بوده‌ایم بطوریکه این معضل در رتبه اول جرایم استان قرار گرفته است، همچنین در این زمینه کرمان رتبه نهم کشور را دارد.

قویدل گفت: خوشبختانه طرح پیشگیری از وقوع سرقت در استان کرمان اجرا شده و نتایج مثبتی نیز دربر داشته است، به علاوه با سارقین، به ویژه سارقین سیم‌های برق قاطعانه‌ای برخورد شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان در پایان از عدم نتیجه راه‌اندازی کمپ‌های ترک اعتیاد در استان انتقاد کرد.

کد خبر ۵۹۴۹۱۷۳




تحویل بیش از ۱۵۰۰ قبضه سلاح به مراجع قضایی استان کرمان

منبع: مــهر
? تحویل بیش از ۱۵۰۰ قبضه سلاح به مراجع قضایی استان کرمان