تحویل بیش از یکصد واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد

کرمان- با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان در کرمان، بیش از یکصد واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار و وعده مشترک سپاه، بسیج و کمیته امداد برای ساخت واحد مسکونی اقشار تحت پوشش محقق شد. به گزارش نذیر کرمان، غلامرضا سلیمانی شب دوشنبه در جمع خبرنگاران در کرمان گفت: افتتاح ۱۱۰ منزل مسکونی کار […]

کرمان- با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفان در کرمان، بیش از یکصد واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار و وعده مشترک سپاه، بسیج و کمیته امداد برای ساخت واحد مسکونی اقشار تحت پوشش محقق شد.

به گزارش نذیر کرمان، غلامرضا سلیمانی شب دوشنبه در جمع خبرنگاران در کرمان گفت: افتتاح ۱۱۰ منزل مسکونی کار مشترکی بین سپاه پاسداران، بسیج سازندگی و کمیته امداد است که پس از کرونا ادامه یافت و امروز توانستیم وعده خود را عملی کنیم.

وی افزود: بر طبق توافق انجام شده، مقرر شد توسط سپاه استانی و بسیج سازندگی در سراسر کشور حدود ۴۰ هزار واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد احداث کنیم و بر این اساس واحدهای مسکونی که زمین آنها تأمین شده، امسال تکمیل، افتتاح و واگذار می‌شوند.

سلیمانی از واگذاری بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور خبر داد و گفت: ساخت مسکن محرومان یک کار مستمر و ادامه دار است و تا زمانی که خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد، واحد مسکونی مناسب نداشته باشند، این کار ادامه پیدا می‌کند تا همه آنها از نعمت خانه مناسب بهره مند شوند.

گفتنی است به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردارحمیدرضا هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان، ۲۸۰ سری جهیزیه نیز به نیابت از شهید با حضور مسئولین کشوری و لشکری در کرمان توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان در این مراسم با اشاره به سابقه داشتن توزیع جهیزیه به نیازمندان در استان کرمان اظهار کرد: تاکنون بیش از چند هزار سری جهیزیه در این خطه توزیع شده و امروز به مناسبت سالگرد شهادت شهید حمیدرضا هاشمی ۲۸۰ سری جهیزیه و در پنجشنبه هفته جاری حدود ۵۰۰ سری در استان کرمان توزیع خواهد شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه براساس تفاهم سپاه، بسیج و کمیته امداد، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مددجویان در اولویت کار قرار دارد، گفت: در استان کرمان به عنوان استانی نمونه، همواره شاهد خدمت رسانی و محرومیت زدایی هستیم و این اقدامات در این استان باید تداوم داشته باشد.

کد خبر ۵۹۰۱۶۴۵




تحویل بیش از یکصد واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد

منبع: مــهر
? تحویل بیش از یکصد واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد