تحلیل راه شهدا بالا‌تر از روایتگری است

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) امروز، ۱۰ دی‌ماه در یادواره شهدای مدافع سلامت استان کرمان که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، ضمن روایت چگونگی برگزاری مراسم تشییع سردار سلیمانی در اهواز و مشهد گفت: تحلیل خوب راه شهدا بالاتر […]

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار غلامحسین غیب‌پرور، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) امروز، ۱۰ دی‌ماه در یادواره شهدای مدافع سلامت استان کرمان که به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، ضمن روایت چگونگی برگزاری مراسم تشییع سردار سلیمانی در اهواز و مشهد گفت: تحلیل خوب راه شهدا بالاتر از روایتگری است و مهم این است که از مکتب و راه شهدا بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه در دوران خیلی حساسی قرار داریم، به اتفاقات چند ماه اخیر اشاره کرد و افزود: در این اتفاقات خیلی‌ها رفوزه شدند؛ منکر مشکلات اقتصادی، گرانی ها، بیکاری‌ها و … نیستیم اما حق نظام این نبود که هر کس می‌رسد یک چاقو به پیکره نظام وارد کند.

سردار غیب‌پرور با تأکید بر اینکه دینداری با آهسته آمدن و رفتن نیست بلکه دینداری هزینه دارد، ادامه داد: در آخرالزمان دو راه یا کفر یا حق وجود دارد. حتی نفاق هم سمت کفر می‌غلطد و هیچ راه سومی وجود ندارد لذا ما باید راه‌مان را انتخاب کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع) در ادامه به روایت ساعات اولیه شهادت حاج قاسم تا ورود و تشییع پیکر مطهر ایشان و همرزمان در اهواز و مشهد پرداخت.

حجت الاسلام عارفی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این مراسم با یادآوری علت و نحوه شهادت حضرت فاطمه الزهرا‌(س) گفت: حضرت با جهاد تبیین توانست امت اسلامی را از انحراف بزرگ نجات دهد.

وی با بیان اینکه ولایت، اساس و قوام دین است، گفت: هر حاکمیتی غیر از ولایت‌فقیه طاغوت بوده و تبعیت از طاغوت نیز حرام است و بر همه واجب است که از ولایت دفاع کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه به نقش حاج قاسم جهاد در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: لشکر ثارالله نقطه عطف پیروزی‌های ایران در جنگ تحمیل بود. همچنین بعد از جنگ تحمیلی، توانست یک اتحادیه و ارتش متحد اسلامی هماهنگ کند که دشمن باور نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه ابوالمهدی المهندس دنیای عرب را متوجه حاج قاسم کرد و اخلاص و همراهی ایشان با حاج قاسم باعث جذب جوانان عرب شد، افزود: در همین راستا نیز لشکر بزرگی تشکیل شد که نفس دشمن را در عراق، سوریه و لبنان گرفتند.

حجت‌الاسلام عارفی با تأکید بر اینکه ایران قدرتمند، ایرانی است که متحد و پشت سر ولایت‌فقیه باشد و روی پای خود محکم بایستد، اظهار کرد: عصبانیت دشمن طبیعی است و برای انحراف اندیشه‌های جوانان جنگ نرم راه انداخته و ابزار جنگ نرم نیز رسانه است اما اگر خوب کار کرده بودیم و دفاع نرم کرده بودیم دشمن اینقدر موفق نمی‌شد. در جنگ نرم خوب عمل نکردیم و از قدرت‌های نرم نتوانستیم به خوبی استفاده کنیم و جوانان ما به اشتباه افتادند اما جهاد نرم حاج قاسم همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام




تحلیل راه شهدا بالا‌تر از روایتگری است

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? تحلیل راه شهدا بالا‌تر از روایتگری است