تحقق کاهش آثار تحریم‌ها با خدمت جهادی مسئولان

امام جمعه جیرفت خدمت جهادی را لازمه حل مشکلات دانست و گفت: باید با کار جهادی و شبانه‌روزی، مسائل داخلی، اقتصادی و معیشتی را به نحوی پیش برد که آثار تحریم‌ها را به حداقل رساند و از مسئولان درخواست داریم اقدامات لازم برای جلوگیری از زیان مستمر کشاورزان جنوب کرمان را انجام دهند. به گزارش […]

امام جمعه جیرفت خدمت جهادی را لازمه حل مشکلات دانست و گفت: باید با کار جهادی و شبانه‌روزی، مسائل داخلی، اقتصادی و معیشتی را به نحوی پیش برد که آثار تحریم‌ها را به حداقل رساند و از مسئولان درخواست داریم اقدامات لازم برای جلوگیری از زیان مستمر کشاورزان جنوب کرمان را انجام دهند.

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه ۱۹ آذرماه با بیان اینکه حضرت زینب(س) نمونه کامل یک زن در اسلام را نشان می‌دهد، افزود: اینکه می‌گوییم در کربلا خون بر شمشیر پیروز شد، به واسطه نقش‌آفرینی حضرت زینب(س) است و آن حضرت با بیان اهداف امام حسین(ع) و شهدای کربلا نشان داد پیروزی ظاهری دشمن در کربلا در حقیقت شکست آنان است.

وی حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) را الگویی برای زنان عنوان کرد و گفت: شخصیت‌های گرانقدری چون حضرت زینب(س) و مادر بزرگوارشان حضرت فاطمه(س) الگوهایی هستند که توانستند نقش زن را در جامعه و عرصه‌های مختلف تبیین می‌کنند و زنان ایران اسلامی به تأسی از آنان در دفاع مقدس، زینب گونه ایفای نقش کردند.

تارم با اشاره به نامگذاری روز پرستار اظهار کرد: با هوشمندی و درایت، سالروز ولادت حضرت زینب به عنوان روز پرستار نامگذاری شده و پرستاران در دوران کرونا با الگوگیری از آن حضرت ایثارگری کردند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، گفت: تیم مذاکره جامع ایران اسلامی دست برتر را در مذاکرات داشته و برنامه‌ها را براساس رفع تحریم‌ها و منافع مردم به پیش برده است و عصبانیت رژیم صهیونیستی بیانگر پیش گرفتن روند موفقت آمیز تیم مذاکره کننده ایران است که امیدواریم به نتایج مطلوب بیانجامد.

امام جمعه جیرفت کار جهادی را لازمه حل مشکلات دانست و گفت: باید با کار جهادی و شبانه‌روزی، مسائل داخلی، اقتصادی و معیشتی را به نحوی پیش برد که آثار تحریم‌ها را به حداقل برساند و از مسئولان تقاضامندیم اقدامات لازم برای جلوگیری از زیان مستمر کشاورزان جنوب کرمان را انجام دهند .

وی حفظ وحدت را خواستار شد و گفت: مسئولان باید وحدت خود را حفظ کنند و دو دستگی بین نمایندگان استان کرمان سم خطرناکی است که عقلای قوم و منتخبان مردم باید بر اساس قانون و وظایف قانونی با اتحاد، امور را به پیش ببرند.

تارم با توصیه به نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار مردم از نمایندگان، کنار گذاشتن اختلافات و حرکت منسجم برای محرومیت‌زدایی است. مردم حق تغییر دارند و رأی دادن به دولت جدید بیانگر این مطلب است و وزیر کشور باید به درخواست مردم توجه کند و تغییرات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام




تحقق کاهش آثار تحریم‌ها با خدمت جهادی مسئولان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? تحقق کاهش آثار تحریم‌ها با خدمت جهادی مسئولان