تحقق وعده‌های دولت به مردم شرق استان کرمان

فت فتو/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان از تحقق وعده های دولت در شرق استان خبر داد و گفت: راه اندازی برخی از ادارات کل در شرق استان در دستور کار است. علی بیگ زاده امروز ۹ شهریورماه در جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد با تبیین جایگاه شهدا در الگوگیری مدیران اجرایی […]

فت فتو/کرمان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان از تحقق وعده های دولت در شرق استان خبر داد و گفت: راه اندازی برخی از ادارات کل در شرق استان در دستور کار است.

علی بیگ زاده امروز ۹ شهریورماه در جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد با تبیین جایگاه شهدا در الگوگیری مدیران اجرایی و خدمات رسانی به مردم گفت: ۵۶ پروژه با ۱۶۸ میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان عنبرآباد به بهره برداری رسیده است که اجرای طرح هادی این منطقه در سطح استان منحصر به فرد است. 

وی خدمت به مردم را جزو وظایف کارکنان دولت عنوان کرد و گفت: باید دین خودمان را به مردمی که پای نظام و انقلاب هستند، با خدمت صادقانه ادا کنیم

دشمنان همیشه تیرشان به سنگ خورده است

حجت الاسلام و المسلمین بامری امام جمعه عنبرآباد نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان به مناسبت هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی برای تبیین سبک مدیریتی شهدای دولت است و باید از این مسیر درس بگیریم و خصوصیات ارزشمند شهیدان دولت را در نحوه مدیریت کشور بکار بگیریم.

وی با بیان اینکه الگو سازی مدیریت این شهدا برای مسوولان نظام از بزرگترین قدم هایی است که می تواند به اعتلای اهداف بلند انقلاب تحکیم وحدت میان مردم و مسوولان ایجاد کند، افزود: دشمن روی برهم زدن اتحاد و ایجاد آشوب دست گذشته است که همواره تیرشان به سنگ خورده است. 

بامری عملکرد دولت را از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، جای خرسندی و امیدواری دانست و گفت: برجسته کردن شعارهای اصلی انقلاب، کاستن نگاه به بیرون، عدم شرطی کردن امور مردم، ارتباط با مردم و شنیدن خواسته ها و درد های مردم از توفیقات ارزشمند دولت بوده که نشانگر این است که بسیاری از مطالبات محقق شدند و با این رویکردی که دولت در پیش گرفته امیدواریم بتوانند انتظارات را محقق کنند زیرا فرصت خدمت علی رغم اینکه نعمت است اما زودگذر می باشد. 

امام جمعه عنبرآباد خستگی در خدمت به مردم را مورد نکوهش قرار داد و افزود: نعمت خدمتگذاری به هرکسی عطا شده که باید با تمام توان در مسیر خدمت به مردم بکار گرفته شود و باید قدردان فرصت ها باشیم . 

برگزاری جشنواره خرما در آبانماه 

در ادامه یزدان افشاری فرماندار شهرستان عنبرآباد نیز در این جلسه از راه اندازی بازار خرما در این شهرستان خبر داد و گفت: در بحث خرما بازار جهانی در عنبرآباد شکل گرفته است و احداث این زیرساخت با ۷۰ هزار مترمربع در محل شهرک صنعتی در راستای رفع دغدغه های کشاورزان در دست اجرا است. 

فرماندار عنبرآباد از برگزاری جشنواره‌ خرمای کلوته خبر داد و گفت: آبانماه جشنواره خرمای کلوته به‌ صورت ملی برگزار خواهد شد. 

وی به چالش آب اشاره کرد و افزود: با حضور میدانی نیروهای سپاه، این چالش  رو به کاهش است و تا ۱۱ سال آینده آب شرب مردم این منطقه حل خواهد شد. 

این مقام مسئول همچنین وضعیت حمل و نقل را در بخش کشاورزی از دیگر مشکلات عنوان کرد و افزود: با وجود ۷۰۰ هزار تن محصول کشاورزی در این منطقه، در حوزه حمل و نقل مشکل داریم که باید در صنعت بسته بندی و پایانه های صادراتی به صورت جدی ورود کنیم و حمایت همه جانبه را می طلبد. 

افشاری بازگشایی برخی از جاده های دسترسی را مستلزم تامین ماشین آلات مورد نیاز دانست و اظهار کرد: جاده های دسترسی روستایی و عشایری در سیل اخیر دچار چالش شدند و بسیاری از راه های روستایی هنوز مسدود هستند که بازگشایی راه های روستایی و عشایری باید توجه شود. 

وی توسعه ظرفیت گردشگری را مستلزم تامین زیرساخت های مهم از جمله جاده دسترسی  عنوان کرد و افزود: دهستان امجز نیاز به تکمیل راه دسترسی دارد که در حوزه گردشگری تحول ایجاد می شود.

انتهای پیام




تحقق وعده‌های دولت به مردم شرق استان کرمان

منبع: ایـسنا
? تحقق وعده‌های دولت به مردم شرق استان کرمان