تحریم چهره های رسانه ای کشور نشان از وحشت و عجز دشمن است

حسین جلالی گفت: اگر چهره های رسانه ای ما تحریم می شوند، نشان از وحشت و نگرانی دشمن است و این مسئله مشخص می کند که چهره های رسانه ای ما مؤثر بوده اند و توانسته اند نقشه های دشمن را خنثی کنند. حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: […]

حسین جلالی گفت: اگر چهره های رسانه ای ما تحریم می شوند، نشان از وحشت و نگرانی دشمن است و این مسئله مشخص می کند که چهره های رسانه ای ما مؤثر بوده اند و توانسته اند نقشه های دشمن را خنثی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: اغتشاشات اخیر هزینه سنگینی بر کشور ما تحمیل و آسیب های زیادی را در حوزه مادی و معنوی بر مردم کشورمان ایجاد کردند که عمده این اتفاقات بر اساس دروغ و شایعه پراکنی رسانه های استکبار بود، به این معنی که ۶۵ درصد رسانه های خارجی با دروغ و فریب کشته سازی کردند و هر آنچه که در داخل کشور عنوان می شد به گونه ای تنظیم می کردند که نتیجه اش برای مخاطبین واقعی جلوه می کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: غول رسانه ای دنیا با دروغ، افترا، تهمت، شبهه افکنی و شایعه پراکنی می تواند یک کشور را به هم بریزد؛ بنابراین آنقدر مسائل رسانه ای در دنیا مهم است که باید در برابر اقدام رسانه ای، رسانه ها جواب دهند، به این معنی که در این شرایط کسی که می تواند نقشه رسانه ها را خنثی کند، رسانه ها و چهره های رسانه ای است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: چهره های رسانه ای ما دو دسته هستند، یک عده هم سو با دشمن حرکت می کنند که آنها تحریم نمی شوند؛ چرا که در راستای اهداف دشمن عمل می کنند، اما برخی از چهره های رسانه ای همانند رئیس سازمان فضای مجازی بسیج، رئیس سازمان صدا و سیما و برخی از خبرنگاران را تحریم می کنند.

وی ابراز کرد: هر جا که دشمن آتش می ریزد، خط همان جاست؛ بنابراین ما باید خط و دوست را بشناسیم و اگر چهره های رسانه ای ما تحریم می شوند، نشان از وحشت و نگرانی دشمن است و این مسئله مشخص می کند که چهره های رسانه ای ما مؤثر بوده اند و توانسته اند نقشه های دشمن را خنثی کنند؛ چرا که اگر آدمی بی اثر باشد، تحریم نمی شود.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی تصریح کرد: اگر چهره های رسانه ای ما که امروز تحریم شده اند اثر گذار نبودن و بی اثر بودند تحریم نمی شدند، تحریم دشمن نشان از ضعف و عجز است و این مسئله نشان می دهد که دشمن نتوانسته با چهره های رسانه ای ما مقابله کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تحریم چهره رسانه ای در دنیا معنا ندارد و چهره رسانه ای و رسانه قابل تحریم نیست؛ ممکن است اجازه ندهد سفر خارجی انجام شود؛ اما جلوی رسانه را نمی توان گرفت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بنابراین این اقدام نشان از عجز و ضعف دشمن و پیروزی ما و چهره های رسانه ای ماست و امیدواریم چهره های رسانه ای که در صراط مستقیم قدم بر می دارند، گام هایشان استوار، زبانشان گویا و رسا و قلمشان نافذ بر علیه دشمن باشد.

انتهای پیام/م
 




تحریم چهره های رسانه ای کشور نشان از وحشت و عجز دشمن است

منبع:آرمـان
? تحریم چهره های رسانه ای کشور نشان از وحشت و عجز دشمن است