تحریم‌کنندگان انتخابات به‌دنبال به مخاطره انداختن کشور هستند

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که دم از تحریم انتخابات می‌زنند به‌دنبال به مخاطره انداختن امنیت کشور هستند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مصطفی طاهری با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات علاوه بر تکلیف حق هر فرد واجد شرایط است، گفت: مردم باید به‌دنبال سلایق خود باشند […]

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که دم از تحریم انتخابات می‌زنند به‌دنبال به مخاطره انداختن امنیت کشور هستند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مصطفی طاهری با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات علاوه بر تکلیف حق هر فرد واجد شرایط است، گفت: مردم باید به‌دنبال سلایق خود باشند فرقی نمی کند چه جریانی اما باید تلاش کننده نماینده جریان فکری خود را راهی مجلس کنند تا مطالبات خود را از این طریق دنبال کنند.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کشور ما هر خواسته سیاسی باید از راه مشارکت در انتخابات دنبال شود، تصریح کرد: برخی با تندروها به‌دنبال پیگیری مطالبات خود در کف خیابان هستند نه از کانال مردم سالاری.

طاهری با اشاره به اینکه کسانی که دم از تحریم انتخابات می‌زنند، با کلیت جمهوری اسلامی مشکل دارند اما هر روز چیز تازه‌ای را بهانه می‌کنند، تاکید کرد: اساس خواسته این‌ها انجام اصلاحات و پیگیری مطالباتشان نیست زیرا در کشوری که اساس آن بر پایه مردم سالاری است، رای دادن تنها راه پیگیری خواسته‌های مردم و گروه‌های مختلف است.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی منطقه آبستن تحولات مهمی است، گفت: در شرایطی هستیم که جریان مقاومت به طور کامل در منطقه درگیر رژیم صهیونیستی و آمریکاست از این رو مشارکت در انتخابات تضمین کننده امنیت ماست.

طاهری خاطرنشان کرد: تاثیر هر رای بیشتر از بمب و موشکی است که علیه تروریست ها و دشمنان این ملت به کار گرفته می شود؛ مشارکت مردم در انتخابات به دشمنان اجازه نخواهد داد حتی نگاه چپ به مرزهای این کشور داشته باشند.

وی گفت: کسانی که دم از تحریم انتخابات می‌زنند به‌دنبال به مخاطره انداختن امنیت کشور هستند.

منبع: شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا

انتهای خبر/م




تحریم‌کنندگان انتخابات به‌دنبال به مخاطره انداختن کشور هستند

منبع:آرمـان
? تحریم‌کنندگان انتخابات به‌دنبال به مخاطره انداختن کشور هستند