تحت تاثیر جریانات سیاسی در اجرای انتخابات قرار نمی‌گیریم

استاندار کرمان با تاکید بر این‌که نباید تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار گیریم، گفت: ما مجری هستیم و باید بسترسازی مناسب را ارائه دهیم تا همه در صحنه حضور پیدا کنند. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در همایش منطقه‌ای آموزشی انتخابات استان‌های کرمان، یزد و فارس در محل […]

استاندار کرمان با تاکید بر این‌که نباید تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار گیریم، گفت: ما مجری هستیم و باید بسترسازی مناسب را ارائه دهیم تا همه در صحنه حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در همایش منطقه‌ای آموزشی انتخابات استان‌های کرمان، یزد و فارس در محل استانداری کرمان با تاکید بر این‌که انتخابا‌ت، بزرگ‌ترین رویداد حوزه سیاسی امسال است، گفت: اگر چه انتخابات سیاسی است اما این رویداد در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی موثر است.

استاندار کرمان ادامه داد: اهمیت انتخابات امسال به گونه‌ای است که مقام معظم رهبری از ابتدای سال، بحث انتخابات را مطرح و چهار شاخصه مهم را برای این رویداد بیان کردند.

وی تاکید کرد: مسئولیت ما در این حوزه بیشتر است و باید چاره‌اندیشی در این زمینه بیشتر باشد و انتخابات امسال بعد از عملکرد دو سال و نیمه دولت انجام می‌شود.

فداکار با بیان این‌که برگزاری پرشور و مشارکت، قله این انتخابات است، ابراز کرد: در عرصه امنیت و سلامت انتخابات باید به جد کار انجام دهیم و در این زمینه مسئولیت مستقیم به عهده ماست.

وی بسترسازی در انتخابات را مهم دانست و اظهار کرد: بسیاری از افراد توانمند هستند اما به دلیل حواشی حاضر نیستند وارد این فضا شوند، ما باید فضا را به گونه‌ای شکل دهیم تا حواشی کم شود و بستر لازم شکل بگیرد.

فداکار بیان کرد: جلب اعتماد عمومی در فضاسازی و بسترسازی بسیار مهم است تا امکان بروز و ظهور بیشتری وجود داشته باشد، همچنین بی‌طرفی محض در اجرا را باید رعایت کنیم.

استاندار کرمان با تاکید بر این‌که نباید تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار گیریم، گفت: ما مجری هستیم و باید به نحو احسن کار را انجام دهیم و بسترسازی مناسب را ارائه دهیم تا همه در صحنه حضور پیدا کنند.

وی بر لزوم رصد در این عرصه تاکید کرد و ادامه داد: در تند شدن فضا مراقبت کنیم و در این عرصه باید تحمل‌ ما بیشتر شود و اجازه دهیم همه وارد عرصه شوند.

فداکار خاطرنشان کرد: دوستان و دشمنان نگاهشان به انتخابات است، حضور در انتخابات باعث خوشحالی دوستان می‌شود و برای دشمنان برعکس است.

انتهای خبر/




تحت تاثیر جریانات سیاسی در اجرای انتخابات قرار نمی‌گیریم

منبع:آرمـان
? تحت تاثیر جریانات سیاسی در اجرای انتخابات قرار نمی‌گیریم