تجمع باشکوه کرمانی‌ها علیه جنایات رژیم صهیونیستی

کرمان- مردم ولایتمدار کرمان در پی حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه، با حضوری باشکوه در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان، این حادثه را محکوم کردند. به گزارش نذیر کرمان، مردم شهیدپرور کرمان از ساعات ابتدایی صبح چهارشنبه با حضور در گلزار بین المللی شهدای کرمان حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان […]

کرمان- مردم ولایتمدار کرمان در پی حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه، با حضوری باشکوه در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان، این حادثه را محکوم کردند.

به گزارش نذیر کرمان، مردم شهیدپرور کرمان از ساعات ابتدایی صبح چهارشنبه با حضور در گلزار بین المللی شهدای کرمان حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار بی سابقه مردم فلسطین را محکوم کردند.

تجمع کرمانی‌ها علیه جنایات رژیم صهیونیستی که قرار بود از ساعت ۱۰ صبح آغاز شود، با حضور خودجوش مردم، از ساعات آغازین صبح آغاز شد.

در این مراسم شعارهایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار سر داده شد.

مردم شهیدپرور کرمان همچنین با فریادهای خود از ادامه مقاومت مردم فلسطین حمایت کردند.

در این مراسم که امام جمعه کرمان و سایر مسؤولان استانی حضور داشتند، ازدحام جمعیت باعث شد برخی از مردم نتوانند در صحن اصلی گلزار شهدا قرار گیرند.

مردم پایتخت مقاومت جهان اسلام، ضمن تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا بار دیگر اوج نفرت و انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیست نشان دادند.

در پایان این مراسم، نماز ظهر و عصر در جوار مزار مطهر شهیدحاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای کرمان برگزار شد.

کد خبر ۵۹۱۵۱۳۵




تجمع باشکوه کرمانی‌ها علیه جنایات رژیم صهیونیستی

منبع: مــهر
? تجمع باشکوه کرمانی‌ها علیه جنایات رژیم صهیونیستی