تجلیل هیئت فوتبال کوهبنان از کادر درمان

هیئت فوتبال کوهبنان طی مراسمی باشکوه از کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا تجلیل و تقدیر کرد. به گزارش فت فتو؛ هادی میرزاخانی رئیس هیئت فوتبال شهرستان کوهبنان با همراهی جمعی از اعضای این هیئت طی مراسمی با حضور در بیمارستان کوهبنان از کادر درمان و پرسنل این بیمارستان قدردانی کردند. میرزاخانی رئیس هیئت […]

هیئت فوتبال کوهبنان طی مراسمی باشکوه از کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا تجلیل و تقدیر کرد.

به گزارش فت فتو؛ هادی میرزاخانی رئیس هیئت فوتبال شهرستان کوهبنان با همراهی جمعی از اعضای این هیئت طی مراسمی با حضور در بیمارستان کوهبنان از کادر درمان و پرسنل این بیمارستان قدردانی کردند.

میرزاخانی رئیس هیئت فوتبال کوهبنان در این مراسم گفت: صمیمانه از کادر درمان دانشگاه سپاسگزارم. بهترین پرستاران در کادر درمان ییمارستان کوهبنان مشغول هستند و باید بگویم این عزیزان فوق العاده‌اند و بهترین مراقبت‌ها را از بیماران انجام می‌دهند.

او با تجلیل از ایثار، فداکاری و جانفشانی کادر درمان به‌ویژه جامعه پرستاری کشور، اظهارداشت: بدون تردید فداکاری این بزرگواران در تاریخ ثبت خواهد شد و مردم، خدمات این عزیزان را هرگز فراموش نخواهند کرد.

میرزاخانی کادر درمان را چهره‌های ماندگار ایرانی در یک سال اخیر قلمداد، و تاکید کرد: باید با برطرف کردن نیازمندی‌های پزشکان، پرستاران و مجموعه کادردرمانی جایگاه و منزلت آنان را ارتقا داد.

WhatsApp Image 2021-09-11 at 22.27.25




تجلیل هیئت فوتبال کوهبنان از کادر درمان

منبع:بــرنا
?
تجلیل هیئت فوتبال کوهبنان از کادر درمان