تجلیل از گروه‌های جهادی برتر در جشنواره شهید رجایی کرمان

کرمان – معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: در راستای ترویج فرهنگ و روحیه کار جهادی، امسال در جشنواره شهید رجایی از سه گروه برتر تجلیل به عمل خواهد آمد. به گزارش فت فتو، علی بیگ‌زاده در شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان با اشاره به آغاز هفته دولت از چهارشنبه دوم شهریور […]

کرمان – معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: در راستای ترویج فرهنگ و روحیه کار جهادی، امسال در جشنواره شهید رجایی از سه گروه برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش فت فتو، علی بیگ‌زاده در شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان با اشاره به آغاز هفته دولت از چهارشنبه دوم شهریور ماه عنوان کرد: افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت منوط به تکمیل بودن و پیوست‌های قانونی است.

وی بیان داشت: آغازین روز هفته دولت در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها با حضور مدیران و مسئولان دولتی در گلزارهای شهدا و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان همراه خواهد بود.

بیگ‌زاده از دیدار و سرکشی مدیران دستگاه‌های اجرایی با خانواده شهدا و ایثارگران طی هفته دولت نام برد و گفت: ترجیحاً این دیدارها با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه مربوطه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان اظهار داشت: قدرشناسی و تقدیر از کارمندان در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی باید قرار گیرد.

کد خبر ۵۵۶۷۹۹۹




تجلیل از گروه‌های جهادی برتر در جشنواره شهید رجایی کرمان

منبع: مــهر
? تجلیل از گروه‌های جهادی برتر در جشنواره شهید رجایی کرمان