تجلیل از گروه‌های جهادی برتر در جشنواره شهید رجایی کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، علی بیگ‌‌‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان امروز، ۲۹ مردادماه در شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان با اشاره به آغاز هفته دولت از چهارشنبه ۲ شهریورماه، بیان کرد: افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت منوط به تکمیل بودن […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، علی بیگ‌‌‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان امروز، ۲۹ مردادماه در شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان با اشاره به آغاز هفته دولت از چهارشنبه ۲ شهریورماه، بیان کرد: افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های هفته دولت منوط به تکمیل بودن و پیوست‌های قانونی است.

وی بیان کرد: آغازین روز هفته دولت در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها با حضور مدیران و مسئولان دولتی در گلزارهای شهدا و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان همراه خواهد بود.

بیگ‌زاده از دیدار و سرکشی مدیران دستگاه‌های اجرایی با خانواده شهدا و ایثارگران طی هفته دولت نام برد و گفت: ترجیحا این دیدارها با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه‌ مربوطه خواهد بود. همچنین قدرشناسی و تقدیر از کارمندان باید در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین و در راستای ترویج فرهنگ و روحیه کار جهادی، امسال در جشنواره شهید رجایی از سه گروه برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.
    
بیگ‌زاده گفت: براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی، دستگاه‌هایی به عنوان برتر معرفی می‌شوند، ضمن اینکه دستگاه‌هایی که طی یک سال گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند به عنوان دستگاه قابل تقدیر اعلام می‌شوند.

انتهای پیام




تجلیل از گروه‌های جهادی برتر در جشنواره شهید رجایی کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? تجلیل از گروه‌های جهادی برتر در جشنواره شهید رجایی کرمان