تجلیل از پیشکسوت تعلیم و تربیت محمد آقاملایی

به همت معاونت آموزش با حضور دبیران و همکاران دبیرستان شهدا ۱۰ ناحیه یک از پیشکسوت ایثارگر عرصه تعلیم و تربیت استاد محمد آقاملایی تجلیل به عمل آمد. غلامرضا آقاملایی معاون آموزش متوسطه ناحیه یک کرمان در این جلسه از زحمات و خدمات ماندگار محمد آقاملایی در دوران دفاع مقدس و در عرصه تعلیم و […]

به همت معاونت آموزش با حضور دبیران و همکاران دبیرستان شهدا ۱۰ ناحیه یک از پیشکسوت ایثارگر عرصه تعلیم و تربیت استاد محمد آقاملایی تجلیل به عمل آمد.

غلامرضا آقاملایی معاون آموزش متوسطه ناحیه یک کرمان در این جلسه از زحمات و خدمات ماندگار محمد آقاملایی در دوران دفاع مقدس و در عرصه تعلیم و تربیت قدردانی نمود و گفت: پیشکسوتان تعلیم و تربیت ذخایر و سرمایه های ارزشمند نظام تعلیم و تربیت هستند که توصیه ها و راهنمایی این عزیزان می تواند چراغ راه مدیران و مسئولین باشد.

وی بر تجلیل از خدمات و تلاش های پیشکسوتان تعلیم و تربیت تاکید کرد و گفت: ما باید قدرشناس باشیم و از سال ها خدمت،تلاش و مجاهدت خالصانه و مخلصانه سپاسگزاری کنیم.

معاون‌ آموزش متوسطه ناحیه یک کرمان از زحمات مدیر دبیرستان شهدا ۱۰ به عنوان یکی از مدارس سرآمد و تحول گرا استان تقدیر و تشکر نمود و گفت: دبیرستان شهدا ۱۰، روزی به دست آقای محمود محمدی سپرده شد مشکلات فراوانی داشت ولی اکنون به اذعان همه دبیران که در این مدرسه کلاس دارند یکی از بهترین مدارس شهر کرمان و حتی استان می باشد که نتیجه مدیریت قوی ایشان در حوزه منابع مالی، نیروی انسانی و فضا و تجهیزات می باشد.

معاون آموزش متوسطه ناحیه یک کرمان با اشاره به قانون جاذبه تصریح کرد : در دبیرستان شهدا ۱۰اندیشه و رویکرد مثبت وجود دارد و مدیریت این واحد آموزشی شرایط و فضا را طوری فراهم کرده اند که دبیر در کلاس درس آرامش دارد و حتی دبیران غیرموظف که از مناطق دیگر در این مدرسه تدریس می کنند متقاضی انتقالی از منطقه خود به ناحیه و تدریس در این مدرسه می باشند.

آقاملایی با اشاره به اینکه در دوران کرونا این واحد آموزشی در برگزاری کلاس های مجازی مفید و اثربخش پیشرو بود، افزود: گسترش محیط یادگیری و ایجاد جذابیت در محیط یادگیری از ویژگی های خوب این مدرسه است و مدیر این مدرسه مشارکت فعال در اتاق فکر حوزه معاونت آموزش متوسطه در زمینه های اجرایی مدیریتی و همچنین حوزه مسائل آموزشی دارد.

در این جلسه با حضور غلامرضا آقاملایی معاون آموزش متوسطه ، حمید شیردل کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوره دوم ، سید محمد مهدی علوی کارشناس آموزش متوسطه دوره دوم به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم از زحمات و تلاش های محمود محمدی مدیر و معاونان و دبیران و عوامل پشتیبانی با اهدا لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود تقدیر و تجلیل به عمل آمد.




تجلیل از پیشکسوت تعلیم و تربیت محمد آقاملایی

منبع:یـزدان کـرمان
? تجلیل از پیشکسوت تعلیم و تربیت محمد آقاملایی