تجلیل از پیشکسوتان و آزادگان ارتش ونیروی انتظامی در کرمان

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور امروز از تعدادی از پیشکسوتان و ازادگان ارتش ونیروی انتظامی در کرمان تجلیل شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان؛فرمانده قرار گاه جنوبشرق ارتش مستقر در کرمان در این مراسم با اشاره به دلاوری ارتشیان در دوران دفاع مقدس گفت همه دیدیم ارتش پرورش یافته توسط […]

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور امروز از تعدادی از پیشکسوتان و ازادگان ارتش ونیروی انتظامی در کرمان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان؛فرمانده قرار گاه جنوبشرق ارتش مستقر در کرمان در این مراسم با اشاره به دلاوری ارتشیان در دوران دفاع مقدس گفت همه دیدیم ارتش پرورش یافته توسط امریکا در افغانستان حتی نتوانست یک تیر در مقابل طالبان شلیک کند و فرار کرد و این نشان از شکست امریکا در منطقه است.

امیر غلامعلیان همچنین از اصحاب رسانه برای پوشش تلاشهای ارتش در عرصه های مختلف قدردانی کرد.

وی در مورد نقش ازادگان در دفاع مقدس و دوران پس از ان گفت: ازادگان سختیهای فراوانی را تحمل کردند و با رشادت و دلاوری نقش ارزشمند خود را در دوران دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند و امروز نیز با انتقال خاطرات و تجربیات به نسل جدید مانع از گسست نسلها و فراموشی این تجربیات خواهند بود.

همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، مدیرکل صداوسیما و بنیاد شهید و فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با جانبازان آزاده دیدار و از برخی آزادگان حوزه نیروی انتظامی تجلیل کردند

سردار ناظری فرمانده انتظامی استان در  این مراسم  آزادگان را سرمایه های ناجا و عزت بخش نیروی انتظامی دانست و گفت: اقتدار و امنیت و جایگاه ایران اسلامی در منطقه، از صبر و استقامت ، گذشت جانبازان و آزادگان و خانواده های صبور آنان است.

مدیرکل بنیاد شهیدوامور ایثارگران استان هم در این مراسم  امنیت در ایران اسلامی را مرهون رشادت‌های آزادگان و جانبازان دانست.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان هم در این مراسم گفت :برخی خاطرات اسارت یادآور وقایع عاشورا ست، ؛ هر چند شکنجه های آن زمان سخت بود، اما سخت تر از وقایع عاشورا نبود.

دانلود

کد ویدیو



منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? تجلیل از پیشکسوتان و آزادگان ارتش ونیروی انتظامی در کرمان