تجلیل از پاکبانان، پیام آوران و خادمان پاکیزگی

به مناسبت هفته زمین پاک و در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست با مشارکت شهروندان و تقدیر از زحمات پاکبانان، احمد محمدی شهردار کوهبنان از پاکبانان شهرداری با اهدای شاخه گل تقدیر و تجلیل کرد. احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن گرامیداشت هفته زمین پاک  در گفت و گو با خبرنگار “فت فتو” گفت […]

به مناسبت هفته زمین پاک و در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست با مشارکت شهروندان و تقدیر از زحمات پاکبانان، احمد محمدی شهردار کوهبنان از پاکبانان شهرداری با اهدای شاخه گل تقدیر و تجلیل کرد.

احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن گرامیداشت هفته زمین پاک  در گفت و گو با خبرنگار “فت فتو” گفت :پاکبانان انسان هایی بی ادعا و خدمتگزار در صف اول خدمت به شهروندان هستند که در دوران اوج کرونا در کنار پرستاران و مدافعان سلامت ،جان برکف به مردم خدمت کردند.

شهردار کوهبنان با اشاره به اینکه حفظ نظافت و پاکیزگی شهر با مشارکت شهروندان میسر می گردد اظهار کرد:شهروندان گرامی می توانند با انجام کارهایی از جمله نظافت اطراف منزل ،آبیاری درختان جلوی منزل و مغازه خود،گذاشتن به موقع زباله در شب و … شهرداری را در راستای شهری زیبا و پاکیزه یاری کنند.

انتهای پیام /کوهبنان
 




تجلیل از پاکبانان، پیام آوران و خادمان پاکیزگی

منبع:آرمـان
? تجلیل از پاکبانان، پیام آوران و خادمان پاکیزگی