تجلیل از منتخب شهرستانی طرح مهرواره محله همدل در فهرج + تصاویر

ظهر امروز در مراسمی با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از روحانیون از حجت الاسلام سعید وحیدزاده منتخب طرح مهرواره محله همدل فهرج‌ در رده شهرستانی تجلیل شد. به گزارش فت فتو از فهرج؛ حجت الاسلام کریم آبادی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فهرج در مراسم  تجلیل از منتخب شهرستانی طرح […]

ظهر امروز در مراسمی با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از روحانیون از حجت الاسلام سعید وحیدزاده منتخب طرح مهرواره محله همدل فهرج‌ در رده شهرستانی تجلیل شد.

به گزارش فت فتو از فهرج؛ حجت الاسلام کریم آبادی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فهرج در مراسم  تجلیل از منتخب شهرستانی طرح مهرواره محله همدل با اشاره به تأسیس بنیاد هدایت در سازمان تبلیغات گفت: اساس کار بنیاد هدایت این است که امام روستا فقط امام جماعت نباشد و بایستی به تمام معنا امام و جلودار باشد.

وی با بیان اینکه بنیاد هدایت دنبال ارتقاء امامان محله و روستاست افزود: در همین راستا طرح مهراوره محله همدل از ماه رمضان اجرایی شد که طی آن هر کسی چه روحانی و غیرروحانی میتواند با هدف باز کردن گره از مشکلات مردم وارد میدان شود.

کریم آبادی از ثبت ۵۰ مسئله و گزارش ثبت آن توسط ۱۴ نفر در قالب این طرح خبر داد و اضافه کرد: بعد از ثبت مسئله در مرحله ارزیابی، آقایان وحیدزاده، مهدوی و آریس وارد مرحله آرای مردمی شهرستان شدند و طی آن حجت الاسلام وحیدزاده با کسب بیشترین رأی وارد مرحله استانی شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فهرج با اشاره به قرار گرفتن این روحانی پرتلاش در رده چهارم استانی گفت: روحیه پیگیری مشکلات توسط حجت الاسلام وحیدزاده بسیار بالا و قابل تحسین است و توانسته گره های زیادی از مشکلات مردمی را باز و مرتفع کند که در ادامه مسیر برای وی آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/عباسزاده



منبع:آرمان
? تجلیل از منتخب شهرستانی طرح مهرواره محله همدل در فهرج + تصاویر