تجلیل از متولیان لبیک ۲۴ ارتش در کرمان

از متولیان لبیک ۲۴ ارتش (طرح انصار) در کرمان تجلیل شد. به گزارش فت فتو، امروز در مراسمی با حضور فرماندهان جنوب شرق ارتش و فرمانده قرارگاه انصار و سپهر نیروی زمینی ارتش در کرمان و همزمان در استان‌های شرقی و قرارگاه‌های جنوب شرق در استان سیستان و بلوچستان از متولیان لبیک ۲۴ ارتش در […]

از متولیان لبیک ۲۴ ارتش (طرح انصار) در کرمان تجلیل شد.

به گزارش فت فتو، امروز در مراسمی با حضور فرماندهان جنوب شرق ارتش و فرمانده قرارگاه انصار و سپهر نیروی زمینی ارتش در کرمان و همزمان در استان‌های شرقی و قرارگاه‌های جنوب شرق در استان سیستان و بلوچستان از متولیان لبیک ۲۴ ارتش در قالب طرح انصار، تجلیل و قدردانی شد.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش در این مراسم در گفتگو با فت فتو گفت: طرح ۲۴ انصار ارتش طرحی برای توجه و حمایت همه جانبه رفاهی و معیشتی و درمانی نیروی انسانی است.

امیر غلامعلیان افزود: توجه به نیروی انسانی به ویژه در ارتش جمهوری اسلامی ایران ضروری و اولویت برنامه‌های فرماندهان است.

وی گفت: طرح‌های لبیک شامل توجه به معیشت و مشکلات و موانع زندگی است و اقداماتی که انجام شده بسیار ارزشمند بوده و برای پیشبرد اهداف این طرح تاثیر گذار است.

امیر سلمانی فرمانده قرارگاه انصار و سپهر نیروی زمینی ارتش هم در این مراسم گفت: یکی از مسائل مهم و سرفصل‌های ارزشمند این موضوع مبحث فرزند آوری و درمان است که در این طرح دنبال میشود

وی افزود: این طرح در سراسر کشور برای تمام استان‌ها ابلاغ شده و به صورت متوالی انجام میشود.




تجلیل از متولیان لبیک ۲۴ ارتش در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تجلیل از متولیان لبیک ۲۴ ارتش در کرمان