تجلیل از صادرکنندگان نمونه کرمان

معاون سازمان توسعه تجارت ایران: در حوزه محصولات دانش بنیان و دارو و دارو‌های خاص بیش از چند میلیون دلار صرفه جویی ارزی شده است. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان کرمان معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به فاصله‌ بین بنگاه‌های […]

معاون سازمان توسعه تجارت ایران: در حوزه محصولات دانش بنیان و دارو و دارو‌های خاص بیش از چند میلیون دلار صرفه جویی ارزی شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان کرمان معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به فاصله‌ بین بنگاه‌های اقتصادی تا حلقه آخر فضای کسب و کار و تحمیل هزینه به کشور گفت: با یکپارچه سازی نهادهای دولتی و قانون گذاری باید هزینه های صادرات را کاهش دهیم.

فرهاد نوری افزود: در حوزه محصولات دانش بنیان و دارو و داروهای خاص بیش از چند میلیون دلار صرفه جویی ارزی داشتیم، و در این حوزه جوانان با تولید محصولات دانش بنیان و پیشرفته جلوی خروج ارز را از کشور گرفته اند.

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هم از تعیین تکلیف رایزهای بازرگانی و تدوین سند ملی دیپلماسی و برندسازی خبر داد و گفت: تحولات خوبی در حال انجام است.

زینی وند استاندار کرمان هم با اشاره به ظرفیتهای استان کرمان در بخشهای مختلف، بازارهای داخلی و حضور پُررنگ در نمایشگاه ها را در توسعه صادرات مهم دانست.

حسینی نژاد رییس سازمان صمت استان هم از صنعتی شدن استان کرمان بزدوی خبر داد و گفت: استان کرمان یکی از استانهای مهم معدنی کشور است و با ظرفیتهای فولادی و مس این شرایط برایش فراهم می شود.

از ۲۷نفر از صادرکنندگان نمونه استان کرمان امروز قدردانی و این مراسم به عطر شمیم شهید گمنام عطرآگین شد.

 

دانلود

کد ویدیو




تجلیل از صادرکنندگان نمونه کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تجلیل از صادرکنندگان نمونه کرمان