تجلیل از راهداران زرند

فرماندار زرند گفت: امسال ۱۴ میلیون تن بار در جاده‌های استان جابجا شد که عمده آن مربوط به زرند است. به گزارش فت فتو از کرمان، مراسم روز راهدار  باحضور جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان زرند برگزار شد. علی صادق زاده فرماندار زرند با بیان اینکه امروزه حمل و نقل یکی از اجزاء مهم اقتصاد است و […]

فرماندار زرند گفت: امسال ۱۴ میلیون تن بار در جاده‌های استان جابجا شد که عمده آن مربوط به زرند است.

به گزارش فت فتو از کرمان، مراسم روز راهدار  باحضور جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان زرند برگزار شد.

علی صادق زاده فرماندار زرند با بیان اینکه امروزه حمل و نقل یکی از اجزاء مهم اقتصاد است و بدلیل داشتن نقش زیربنایی تأثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی کشور دارد گفت: این بخش دربرگیرنده فعالیت‌هایی است که به شکلی گسترده در تمامی زمینه‌های تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات جریان داشته و در مجموعه فعالیت‌های اقتصادی نقش غیرقابل انکاری برعهده دارد.

اوافزود: امسال ۱۴ میلیون تن بار از جاده‌های استان جابجا شد که عمده آن مربوط به زرند است و با توجه به صنعتی شدن شهرستان و تکمیل چرخه فولاد توسعه زیر ساخت‌های حمل و نقل را بیش از پیش ضروری است.

صادق زاده با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور راه آهن زرند با مشارکت بخش خصوصی به راه آهن بین المللی برای حمل بار از صنایع و معادن متصل شده است او افزود: واگن سازی زرند نیز با افزودن واگن باری به چرخه تولید خود از تک محصولی خارج و زمینه ساز اشتغال پایدار برای جوانان شده است.

فرماندار زرند با بیان اینکه بیشترین اعتبارات امسال در شهرستان به طرح‌های زیرساختی خصوصا آب و راه اختصاص یافته تصریح کرد: در تلاش هستیم با دو بانده کردن محور‌های پرتردد شهرستان ایمنی حمل و نقل جاده‌ای را ارتقاء دهیم.

او افزود: با تکمیل و افتتاح محور زرند – کوهبنان که جزو طرح‌های اولویت دار استان می‌باشد ضمن کاهش بیست کیلومتری مسیر تمامی گردنه‌های مسیر حذف خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از راهداران زرندی  تجلیل شد.
انتهای پیام/ح




تجلیل از راهداران زرند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تجلیل از راهداران زرند