تجلیل از دستگاه‌های برتر در اقامه نماز کرمان

از یازده دستگاه برتراستان کرمان که سال ۹۹ در برگزاری اقامه نمازموفق بودند، تقدیر شد. به گزارش فت فتو، ازادارات اموزش و پرورش بنیاد مسکن راه اهن شرکت گاز اداره کار تعزیرات حکومتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی شرکت زیر ساخت کمیته امداد و بنیاد شهید و پست بانک برتر و تجلیل شدند.   در […]

از یازده دستگاه برتراستان کرمان که سال ۹۹ در برگزاری اقامه نمازموفق بودند، تقدیر شد.

به گزارش فت فتو، ازادارات اموزش و پرورش بنیاد مسکن راه اهن شرکت گاز اداره کار تعزیرات حکومتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی شرکت زیر ساخت کمیته امداد و بنیاد شهید و پست بانک برتر و تجلیل شدند.

 

در این نشست گزارشی از مصوبات قبل ارائه شد وهمچنین محمد رنجبر معاون پژوهشی و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمان گزارشی از طرح پژوهشی نماز استان با عنوان بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکار‌های عملیاتی به منظور ارتقای جایگاه نماز در استان ارائه شد که این طرح در راستای مصوبات قبل بمنظور تهیه سند توسعه نماز استان انجام می‌شود.

همچنین پیرامون این طرح اعضای نشست راهکار‌ها و نظرات و پیشنهادات خودرا برای یک طرح قابل قبول و جامع ارائه کردند.

 

حسین زاده معاون فرهنگی و رسان‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: این طرح پژوهشی نماز با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان به جهاد دانشگاهی واگذار شده که مقررشد اعتبارات پیگیری و اختصاص یابد.

همچنین در خصوص طرح جشنواره فجر تا فجر هم مقررشد دبیر اجرایی جشنواره مسئولان کمیته را مشخص کند تا فراخوان و کار‌های جشنواره برای سال اینده انجام شود.

علیرمضانی مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمان هم یک کار پژوهشی را برای این طرح پژوهشی نماز خوب دانست و مردم براحتی نظر خودرا بیان می‌کنند.

همچنین در این نشست با توجه به عید نوروز بر اماده سازی مساجد و نماز خانه‌های بین راهی تاکید شد.
زینی وند استاندار کرمان هم در بحث مساجد داخل شهرگفت: در این رابطه مسئولان مربوطه اماده سازی مساجد را انجام دهند و هر مسول مربوطه در این زمینه در حوزه کاری خودش مسئولیت خود را انجام دهند.




تجلیل از دستگاه‌های برتر در اقامه نماز کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تجلیل از دستگاه‌های برتر در اقامه نماز کرمان