تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان استان کرمان

همزمان با سراسر کشور و در روز گرامیداشت شهدا، از طریق ارتباط تصویری با رئیس جمهور از ایثارگران،خانواده های شهداو جانبازان در کنگره ملی تجلیل شد. به گزارش فت فتو، در مراسم تجلیل در استان کرمان از خانوده شهدا و جانبازان منصور والایی، محمدرضا سروری، حسن مینویی و حسین بادپاتجلیل شد. رئیس جمهور در کنگره […]

همزمان با سراسر کشور و در روز گرامیداشت شهدا، از طریق ارتباط تصویری با رئیس جمهور از ایثارگران،خانواده های شهداو جانبازان در کنگره ملی تجلیل شد.

به گزارش فت فتو، در مراسم تجلیل در استان کرمان از خانوده شهدا و جانبازان منصور والایی، محمدرضا سروری، حسن مینویی و حسین بادپاتجلیل شد.

رئیس جمهور در کنگره ملی تجلیل ازخانواده های شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان گفت: خدمت به خانواده های شهدا توفیق بزرگی است که برای ان باید خداوند را شاکر باشیم

آیت الله رئیسی افزود:همواره یاد شهدا باید زنده نگه داشته شودو زنده نگه داشتن عاشورا دلیل اینست که عاشورا انسان ساز است و زندگی را متحول میکند .

وی تصریح کرد: شهدا و جانبازان ما هم در امتداد عاشورایند و خون مطهر شهدا هرگز به سردی نمیگراید و نامگذاری این روز نماد ، نمود و حفظ این روزهاست .

رئیس جمهور تاکید کرد: پیام‌شهید در فضا پراکنده است و تنها گوشی میخواهد شنوا و پیام آنها بندگی خدا ، دفاع از حریم ایران اسلامی و ایستادگی در برابر ظلم و خدمت رسانی برای مردم، پیام ولایتمداری و در کنار نظام بودن است.

آیت الله رئیسی گفت: پشتواته نظام و بزرگترین سرمایه این کشور خون شهداست و باید قدر دان بودو این مسیر رادنبال کرد .
وی عنوان کرد:جانبازان ماهم در کنار شهدا صبرشان ستودنی است و نگاه دقیق به تابلو عاشوراست که آنان را اینچنین ثابت قدم و صبور نگه داشته است .

رئیس جمهور تاکید کرد: خدمت به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران کمترین کاری است که در برابر این خانواده ها باید انجام شودو عزتی که اکنون این انقلاب در دنیادارد باید صیانت شود و یکی از مولفه های قدرت این نظام خانواده های  شهداو ایثارگران هستند .

قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این جلسه گفت:حدود ۹۰۰هزار شهید و جانبار در کل کشور وجود دارد.

وی افزود: دیدار با رهبر معظم انقلاب مهمترین موضوعی است که خانواده شهدا و جانبازان خواستار آن هستند.




تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تجلیل از خانواده های شهدا و جانبازان استان کرمان