تجلیل از جانبازان مجموعه استانداری کرمان

کرمان – استاندار کرمان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) از جانبازان سرافراز دفاع مقدس شاغل در مجموعه استانداری کرمان تجلیل کرد. به گزارش نذیر کرمان، صبح چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه طی مراسمی با حضوراستاندار کرمان از جانبازان استانداری کرمان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز تجلیل شد. […]

کرمان – استاندار کرمان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) از جانبازان سرافراز دفاع مقدس شاغل در مجموعه استانداری کرمان تجلیل کرد.

به گزارش نذیر کرمان، صبح چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه طی مراسمی با حضوراستاندار کرمان از جانبازان استانداری کرمان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز تجلیل شد.

محمدمهدی فداکار، در جمع ایثارگران و جانبازان شاغل استانداری کرمان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: ایثارگران و رزمندگان ما در راه دفاع از اسلام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی افزود: مقاومت، پایمردی و صبر ایثارگران و جانبازان سرافراز دفاع مقدس در تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، ستودنی است.

استاندار کرمان که خود از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است، از رشادت‌ها و فداکاری جانبازان شاغل در مجموعه استانداری کرمان تجلیل کرد.

گفتنی است، ۳۸ نفر از جانبازان دفاع مقدس در مجموعه استانداری کرمان، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان مشغول به خدمت هستند.

کد خبر ۶۰۲۴۱۲۵




تجلیل از جانبازان مجموعه استانداری کرمان

منبع: مــهر
? تجلیل از جانبازان مجموعه استانداری کرمان