تجلیل از جانبازان در کرمان

استاندار کرمان در دیدار با جانبازان در آسایشگاه ضمن دلجویی از مقام آنان تجلیل کرد. به گزارش فت فتو ، آقای زینی وند با حضور درآسایشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: جانبازان زندگی خودرا فدا کرده اند و باید قدر جانبازان را دانست و سالهای مشقت آنان با چیزی قابل جبران نیست […]

استاندار کرمان در دیدار با جانبازان در آسایشگاه ضمن دلجویی از مقام آنان تجلیل کرد.

به گزارش فت فتو ، آقای زینی وند با حضور درآسایشگاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز گفت: جانبازان زندگی خودرا فدا کرده اند و باید قدر جانبازان را دانست و سالهای مشقت آنان با چیزی قابل جبران نیست .

وی ضمن تشکر از اقدامات اجتماعی و فرهنگی مفید برای جانبازان در مجموعه آسایشگاه و در نقاط مختلف به ویژه جنوب استان توسط شرکت گهر زمین گفت: امیدواریم این اقدامات برای خدمت به جانبازان گسترش یابد و تقاضامندیم که این مجموعه را گسترش دهند .

خضری پور معاون شرکت گهر زمین هم در این دیدار گفت: شرکت گهر زمین در راستای خدمات اجتماعی و فرهنگی خود،آسایگاهی را با ۸۰۰متر زیربنا در فاز اول و ۵۰۰متر ساختمان ایجاد کرده است.

وی افزود: تفکر ویژه برا ی خدمت رسانی به جانبازان گرانقدر بود که باهمکاری بنیاد شهید جهت اسکان و گذران زندگی جانبازان صورت گرفت.

گروئی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم با اشاره به اینکه در کل استان کرمان ۲۰هزار و ۲۷۴جانباز وجود دارد گفت: از این تعداد۴۰ نفر ضایعه نخاعی ،۲۱روشندل،۳۶۳قطع عضو،۸هزارشیمیایی و۲۴۰۰نفر اعصاب و روان هستند .




تجلیل از جانبازان در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تجلیل از جانبازان در کرمان