تجلیل از اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ماهان

یوسف سبحانی رئیس دستگاه قضا ماهان در مراسمی با حضور مسئولان از تجلیل اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ماهان خبرداد. به گزارش “فت فتو”  طی مراسمی که با حضور امام جمعه و رئیس دستگاه قضا شهرستان از اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ماهان که درمحل دفتر شورای حل اختلاف برگزار گردید، از زحمات چندین ساله  مهدی پرناک […]

یوسف سبحانی رئیس دستگاه قضا ماهان در مراسمی با حضور مسئولان از تجلیل اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ماهان خبرداد.

به گزارش “فت فتو”  طی مراسمی که با حضور امام جمعه و رئیس دستگاه قضا شهرستان از اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ماهان که درمحل دفتر شورای حل اختلاف برگزار گردید، از زحمات چندین ساله  مهدی پرناک و مهدی شادمان در شورای حل اختلاف تجلیل شد.

یوسف سبحانی رئیس دستگاه قضا ماهان افزود: تلاش خالصانه و صادقانه ریاست و اعضای تلاشگر شورای حل اختلاف شهر ماهان در طول سال های متمادی متجلی خصلت وظیفه شناسی و پژواک تعهد آنان است.

وی با اشاره به آیه شریفه انما المومنون اخوه فاصلحوا بین اخویکم ادامه داد: مفتخریم که امروز با همت و زحمات شما،این شورا به اصلی ترین و مهمترین وظیفه اش که ترویج و نهادینه نمودن فرهنگ صلح و سازش، مودت و دوستی، کمک به رویش بارقه امید و خودباوری در میان جامعه است دست یافته است.

سبحانی تصریح کرد: تلاش برای حل و فصل مشکلات مردم و آشتی‌دادن به اختلافات و از بین بردن کینه‌ها، عبادت بسیار عظیم و ارزشمندی است که اعضای شوراها به آن توفیق دست یافته‌اند.

وی ادامه داد: اسلام دین مودت و دوستی و آسایش و آرامش است و هر کسی در این راستا گام بردارد پاداش دنیوی و اخروی‌اش نزد پروردگار است.

در پایان مراسم با حضور امام جمعه و ریاست  دادگاه عمومی و ریئس شورای حل اختلاف شعبه دوم ماهان  حجت السلام حمید خالقی  و مهدی آشور ماهانی  بعنوان اعضاء جدید  شورای حل اختلاف  شعبه یک ماهان معرفی شدند.


انتهای پیام/ تاج الدینی

 




تجلیل از اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ماهان

منبع:آرمـان
? تجلیل از اعضای شورای حل اختلاف شهرستان ماهان