تجدید میثاق سران طوایف و عشایر شرق استان با سردار دل ها

سران طوایف و عشایر اهل سنت شهرستان نگین فهرج ضمن حضور بر مزار سردار دل ها بار دیگر تجدید میثاق وحدتی دوباره را با این فرمانده مقاومت را ثبت کردند. به گزارش “فت فتو ” ظهر امروزسران طوایف و عشایر اهل سنت شهرستان نگین فهرج ضمن حضور بر مزار سردار دل ها بار دیگر تجدید […]

سران طوایف و عشایر اهل سنت شهرستان نگین فهرج ضمن حضور بر مزار سردار دل ها بار دیگر تجدید میثاق وحدتی دوباره را با این فرمانده مقاومت را ثبت کردند.

به گزارش “فت فتو ” ظهر امروزسران طوایف و عشایر اهل سنت شهرستان نگین فهرج ضمن حضور بر مزار سردار دل ها بار دیگر تجدید میثاق وحدتی دوباره را با این فرمانده مقاومت را ثبت کردند.

یدالله شیهکی امام جمعه اهل سنت شهرستان فهرج بخش نگین کویر در جوار مرقد مطهر سردار سلیمانی از ارادات این قشر از مردم ایران سخن راند و گفت: ما مرزداران و  از اهالی عشایر نشین این شهرستان محسوب می شویم.

وی ادامه داد:ما با جمع کثیری از جمعیت عشایر نشین شهرستان فهرج امروز برای تجدید میثاق با سردار دل ها در جوار مزار مطهر ایشان حاضر شده ایم.

شیهکی با تشکر از شهریار سیاری مسئول بسیج عشایری استان کرمان، اذعان کرد:سازمان بسیج عشایری استان زمینه حضور عشایر شهرستان دارالوحدت فهرج را فراهم کرد، تا امروز عشایر برای دیدار با سردار حاضر شوند و بار دیگر برادران اهل سنت و اهل تشیع در کنار هم با سردار دل ها تجدید میثاق کنند.


شیهکی تاکید کرد: جامعه عشایری اهل سنت فهرج با سردار دل ها بیعتی دوباره بسته است و منش سردار را هرگز در برخورد با عشایر فراموش نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ طهماسبی




تجدید میثاق سران طوایف و عشایر شرق استان با سردار دل ها

منبع:آرمـان
? تجدید میثاق سران طوایف و عشایر شرق استان با سردار دل ها