تب بالای کرونا، ۹ خانواده‌ کرمانی را داغدار کرد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ نفر در استان کرمان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند. فت فتو کرمان – سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ جمعه ۲۹ بهمن […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ نفر در استان کرمان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

فت فتو کرمان – سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او گفت: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر، شامل ۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم  بودند. 

به گفته او سن فوتی‌های کرونا طی شبانه روز گذشته، ۸۳، ۷۹ ،۷۷ ،۷۴ ،۶۹ ،۶۴ ،۵۴ ،۴۶  و ۴۲ بوده و مجموع جان باختگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون به ۵ هزار و ۳۰۴ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌گوید: موارد جدید بستری کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۸ مورد بوده است که از این تعداد، ۹۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲۶ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۸ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۸ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

به گفته او هم اکنون ۴۵۹ نفر در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان بستری هستند که از این تعداد، ۳۰۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۴۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۵۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان به میزان واکسن تزریق شده در استان کرمان پرداخت و گفت: میزان واکسن تزریق شده نوبت اول در استان کرمان، ۲ میلیون ۲۴۵ هزار و ۱۷ دُز، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم، یک میلیون و ۹۷۳ هزار و ۲۵۸ دُز و میزان واکسن تزریق شده نوبت سوم، ۷۱۰ هزار و ۳۹۱ دُز بوده است.

انتهای پیام/ م




تب بالای کرونا، ۹ خانواده‌ کرمانی را داغدار کرد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? تب بالای کرونا، ۹ خانواده‌ کرمانی را داغدار کرد