تبریک ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

سرهنگ کردی فرمانده سپاه زرند ،محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه به طور مشترک پیام تبریکی صادر نمودند فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به مناسبت فرارسیدن همزمان […]

سرهنگ کردی فرمانده سپاه زرند ،محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه به طور مشترک پیام تبریکی صادر نمودند

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به مناسبت فرارسیدن همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه به طور مشترک پیام تبریکی صادر نمودند .

به  گزارش فت فتواز کرمان :فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه به طور مشترک پیام تبریکی صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

دهه‌ی فجر، آن آیینه‌یی است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.

 امام خامنه ای (مدظله العالی)

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش تو می رسد. گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری.

بهمن که از راه می رسد، شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید امضای تک تک ما می آورند تا فراموش نکنیم که باغبان لاله ها امام مهربان بود و سایبان لحظه ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است. هر بهمن امام است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می نماید. آری دهه فجری دیگر از راه رسید. دهه فجری که یادآور یاد و خاطره ابرمردی چون خمینی کبیر (رحمت الله علیه) است که تا ابد نام بلندش بر جریده زرین تاریخ و در قلب ملت قهرمان ایران و تمامی آزادی خواهان جهان ثبت و ضبط گردیده است و انقلابی که برگرفته از قیام عاشوراست و ریشه در همان عقاید عاشورایی‌ دارد، تنها یک رخداد تاریخی نیست بلکه یک حادثه ریشه‌دار فرهنگی و عقیدتی است و هر سال که می‌گذرد با وجود توطئه و تلاش دشمنان برای منزوی کردن آن تازه‌تر و کاراتر می‌شود، مگر مضمون و محتوای عاشورا، منزوی شدنی است که انقلاب عاشورایی ملت بزرگ ایران اسلامی، منزوی شود، انقلاب اسلامی ایران به تبع حرکت و حیات سرور آزدگان جهان حضرت حسین بن علی‌ (علیه السلام)، خیزش و خاستگاهی جریان ساز است که ریشه در جغرافیای یکپارچگی و وحدانیت دارد که با رهبری حضرت امام خمینی ‌(رحمت الله علیه) و پشتیبانی ملت ایران انجام شد نه تنها سبب قطع ید و منافع استکباری شد، بلکه تحولی را در دنیای اسلام و نور امیدی در دل مستضعفان جهان به‌وجود آورد که با الگوگیری از آن منافع ظالمان و ستمگران به خطر افتاد و این پیروزی انقلاب اسلامی معادلات سیاسی استکبار را در ادامه سیاست سلطه و تقسیم استعماری جهان بر هم زد.

اینک در چهل و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، دوران دفاع مقدس، شهدای سلامت و شهدای حریم حرم آل الله بویژه سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان زرند تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تاکید بر تلاش برای عملی کردن منویات امام خامنه ای  (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، امید آن داریم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نسبت به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برای گرامیداشت این ایام غرورآفرین و نیز تبیین ابعاد مختلف انقلاب برای جوانان و نسل‌های نو با بهره گیری از ظرفیت‌های مجازی و شیوه‌های خلاقانه گام برداریم..

وعده دیدار: جمعه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح از میدان ۲۲ بهمن همگام با مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان زرند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را سر خواهیم داد.

سرهنگ پاسدار اکبرکردی فرمانده سپاه زرند

محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند




تبریک ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

منبع: خــبرگزاری بســیج
? تبریک ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر