تاکید یک مسئول بر لزوم تولید کالاهای دارای ارزش افزوده

نذیر کرمان/کرمان رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمان گفت: باید به سمت تولید ارزش افزوده‌دار حرکت کنیم و از نظر اقتصادی باید به دنیا وصل شویم و اجازه ورود ماشین‌های مستعمل و تکنولوژی مستعمل داده شود. بابک اسماعیلی صبح امروز ششم مهر ماه در همایش بزرگداشت صنعت، معدن و هفته صنایع کوچک در کرمان […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمان گفت: باید به سمت تولید ارزش افزوده‌دار حرکت کنیم و از نظر اقتصادی باید به دنیا وصل شویم و اجازه ورود ماشین‌های مستعمل و تکنولوژی مستعمل داده شود.

بابک اسماعیلی صبح امروز ششم مهر ماه در همایش بزرگداشت صنعت، معدن و هفته صنایع کوچک در کرمان اظهار کرد: اوضاع اقتصادی در کف جامعه خوب نیست و با توجه به امکانات زیادی که در کشور داریم می‌توانیم از این وضعیت بیرون بیایم.

او فروش را مهمترین عامل موفقیت در کسب و کار دانست و بیان کرد: سئوالی که اینجا مطرح است آیا کالای دارای ارزش افزوده در کشور که قابلیت صادراتی داشته باشد، داریم؟ در صادرات دچار مشکل فروش هستیم و فقط می‌توانیم کالاهای که ارزش افزوده ندارند، بفروشیم.

رئیس خانه صنعت و معدن استان کرمان معتقد است: خام فروشی کار بدی نیست به شرط اینکه پول آن در بخش‌هایی که دارای ارزش افزوده است، هزینه شود.

اسماعیلی تاکید کرد: باید به سمت تولید ارزش افزوده دار حرکت کنیم و از نظر اقتصادی باید به دنیا وصل شویم و اجازه ورود ماشین‌های مستعمل و تکنولوژی مستعمل داده شود.

او با انتقاد از انحصار تصریح کرد: نباید چندین سال با هر قیمتی و کیفیتی یک نوع محصول تولید شود این سیاست اصلا به نفع تولید نیست.

انتهای پیام




تاکید یک مسئول بر لزوم تولید کالاهای دارای ارزش افزوده

منبع: ایـسنا
? تاکید یک مسئول بر لزوم تولید کالاهای دارای ارزش افزوده