تاکید مجاهد عراقی برای اخراج آمریکا از عراق

کرمان – یک مجاهد عراقی در جوار مرقد شهید سلیمانی بر انتقام خون شهدای مقاومت تاکید کرد و گفت: هدف اصلی مجاهدان در عراق اخراج آمریکا از این کشور است. دریافت ۱۸ MB محمد البراثی در گفتگو با مهر، بر ادامه راه شهدای مقاومت به خصوص شهید سلیمانی و شهید المهندس تاکید کرد و افزود: […]

کرمان – یک مجاهد عراقی در جوار مرقد شهید سلیمانی بر انتقام خون شهدای مقاومت تاکید کرد و گفت: هدف اصلی مجاهدان در عراق اخراج آمریکا از این کشور است.


دریافت
۱۸ MB

محمد البراثی در گفتگو با مهر، بر ادامه راه شهدای مقاومت به خصوص شهید سلیمانی و شهید المهندس تاکید کرد و افزود: حاج قاسم یکی از مُمَهِّدین ظهور امان زمان (عج) و از پیشگامان شهادت بود که در عصر امام زمان (عج)، به عنوان سرباز ولایت و سرباز وطن خودش را خطاب کرد.

وی افزود: روزیشان در عصر امام زمان (عج) شهادت بود. فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی زمانی که در منطقه فعالیت می‌کردند یکی از بهترین پایگاه‌های مقاومت را ایجاد کرد.

وی بیان کرد: ما منتقم خون ایشان و ابومهدی المهندس هستیم و بالاخره پیروز می‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه ظهور نزدیک است گفت: ظهوری که زمینه‌اش را حاج قاسم و ابومهدی المهندس فراهم کردند نزدیک است و ما هم سعی می‌کنیم راهشان را ادامه بدهیم و این پیروزی را به ظهور امام زمان (عج) که نهایت و هدف ما است برسانیم.

کد خبر ۵۳۷۸۴۵۴




تاکید مجاهد عراقی برای اخراج آمریکا از عراق

منبع:مــهر
? تاکید مجاهد عراقی برای اخراج آمریکا از عراق