تاکید بر مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت پاسداشت خون شهیدان در دفاع از اسلام و انقلاب بر مسئولیت پذیری بیشترمسئولان تاکید کرد. به گزارش حبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نماز جمعه امروز که در مصلای شهر کرمان برگزار شد، همچنین گفت: در شرایطی که دولت توانمند، باانگیزه، […]

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت پاسداشت خون شهیدان در دفاع از اسلام و انقلاب بر مسئولیت پذیری بیشترمسئولان تاکید کرد.

به گزارش حبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در نماز جمعه امروز که در مصلای شهر کرمان برگزار شد، همچنین گفت: در شرایطی که دولت توانمند، باانگیزه، انقلابی و سرباز ولایت پا به رکاب خدمت کرده وقت آن رسیده که همه دست به دست هم دهیم و کمک کنیم بویژه در استان کرمان که قطار تغییر و تحول حرکت خودش را آغاز کرده است.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم در این روز پرچمی را برافراشتند که خون‌ها پای به اهتزاز درآمدن آن برای دفاع از مردم و اسلام ریخته شد.
او گفت: بعد از اهتزاز پرچم، گام دوم این بود که این پرچم را نگه داریم و پای این پرچم ایستادگی کنیم  خون چندین شهید بر پای این مسئولیت‌ها ریخته شد لذا مسئولیت را بر هر مسئولی سنگین می‌کند.
علیدادی گفت: هر مسئولی در جمهوری اسلامی در قبال این خون‌های به زمین ریخته شده در دفاع از ملت و تشکیل امت در سایه اسلام در قیامت باید پاسخ دهد.




تاکید بر مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تاکید بر مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان