تاکید بر سند دار شدن اراضی استان کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: متولیان اراضی ملی و دولتی باید نسبت به سند دار شدن اراضی باقیمانده همت کنند. به گزارش فت فتو ، آقای موحد در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفت: استفاده ناصحیح از منابع ارزشمند طبیعی موجب خسران است و تصرف، تخریب و تغییر کاربری اراضی ملی سه […]

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: متولیان اراضی ملی و دولتی باید نسبت به سند دار شدن اراضی باقیمانده همت کنند.

به گزارش فت فتو ، آقای موحد در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفت: استفاده ناصحیح از منابع ارزشمند طبیعی موجب خسران است و تصرف، تخریب و تغییر کاربری اراضی ملی سه معضل مهم استان است.

وی اجرایی شدن سریع قانونمند نگار را خواستار شد و اظهار داشت : در سایه کوتاهی در اجرای این قانون سودا گران و سود جویان اراضی ملی و کشاورزی را تغییر کاربری داده وبه سرمایه شخصی خود تبدیل کرده اند .

وی همچنین تعیین تکلیف سریع اراضیراختلافی بین دستگاههای دولتی را خواستار شد و افزود: تعامل دستگاهها در راستای این تعیین تکلیف نقشی سازنده در جلوگیری از تصرفات غیر قانونی سود جویان دارد .

مدیر کل منابع طبیعی استان هم با ارائه گزارشی از روند سند دار شدن اراضی منابع طبیعی استان گفت : تا کنون بیش از ۹۰ در صد اراضی ملی شمال استان سند دار و بیش از ۹۴ در صد این اراضی تثبیت مالکیت شده است.

رجبی زاده خاطر نشان کرد همزمان با اجرای طرح سند دار شدن این اراضی رفع تصرف از اراضی منابع طبیعی استان نیز با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی همواره در دستور کار بوده و در این راستا ۱۵۱۴ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده است.




تاکید بر سند دار شدن اراضی استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تاکید بر سند دار شدن اراضی استان کرمان