تاکید بر تعیین تکلیف اراضی قلعه دختر کرمان

۱۳۲ پلاک باقی مانده از اراضی قلعه دختر کرمان تعیین تکلیف می‌شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ، استاندار کرمان درجلسه کار گروه گردشگری استان گفت : به دلیل اهمیت حوزه گردشگری ، تهیه بسته های سرمایه گذاری بدون نام در زمینه گردشگری در استان بایستی انجام شود و برای تشویق سرمایه گذاران برای […]

۱۳۲ پلاک باقی مانده از اراضی قلعه دختر کرمان تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان ، استاندار کرمان درجلسه کار گروه گردشگری استان گفت : به دلیل اهمیت حوزه گردشگری ، تهیه بسته های سرمایه گذاری بدون نام در زمینه گردشگری در استان بایستی انجام شود و برای تشویق سرمایه گذاران برای پیشبرد این اهداف بایدمرکزی متمرکز راه اندازی شود.

زینی وند افزود: بخش گردشگری کرمان یکی از پتانسیل های مهم است که صدور مجوزها باید در کمترین زمان انجام شود و سریعا چند بسته بدون نام سرمایه گذار در زمینه گردشگری فراهم شود و در اختیار افراد متقاضی قرار گیرد تا بتوانیم در این زمینه، اقتصادی پویا داشته باشیم .

استاندار عنوان کرد: متولیان گردشگری به صورت جدی تر باید در این زمینه ورود کنند و به منظور تسریع در این روند از بروکراسی اداری پرهیز کنند .

موسوی آیت اللهی معاون عمرانی استاندارهم گفت: ۱۳۲ پلاک باقیمانده در منطقه قلعه دختر کرمان سریع با اقدام کارشناسی و تعیین ارزش و قیمت شود و بلافاصله باید تعیین تکلیف شود و مردم از سرگردانی رهایی پیدا کنند.

مدیر کل‌میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در این جلسه گفت: در زمینه تعیین تکلیف ۱۳۷ هزار هکتار از زمینهای قلعه دختر کرمان که تا کنون پیگیری شده است ، تنها بیش از ۶۴ هزار متر مربع از این زمینها باقی مانده است.




تاکید بر تعیین تکلیف اراضی قلعه دختر کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تاکید بر تعیین تکلیف اراضی قلعه دختر کرمان