تاکید بر تسریع ساخت طرح فاضلاب شهر کرمان

استاندار کرمان گفت: طرح فاضلاب شهر کرمان باید سریع‌تر پایان یابد و این یک طرح بسیار مهم و حیاتی برای شهر است. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مركز کرمان، آقای زینی وند در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمان گفت: حجم آبی که از این پروژه به دست می‌آید قابل قبول است و خیلی از […]

استاندار کرمان گفت: طرح فاضلاب شهر کرمان باید سریع‌تر پایان یابد و این یک طرح بسیار مهم و حیاتی برای شهر است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مركز کرمان، آقای زینی وند در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمان گفت: حجم آبی که از این پروژه به دست می‌آید قابل قبول است و خیلی از چالش‌های کم آبی در استان را برطرف می‌کند گفت: مدیریت آب در استان باید به‌صورت جدی در تمام حوزه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: جمع‌آوری فاضلاب بسیار اهمیت دارد و هدف گذاری استان باید اینگونه باشد که حتی در روستا‌های بزرگ هم جمع‌آوری فاضلاب اجرایی شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه برای اینکه بتوانیم آب کرمان را مدیریت کنیم و حق سرمایه گذار فاضلاب هم لحاظ شود گفت: یک کارگروه با مدیریت شرکت آب و فاضلاب تشکیل شود و خود من هم در جلسات آن شرکت می‌کنم تا مشکلات آن پیگیری شود.

وی افزود: در اجرای پروژه فاضلاب در شهر باید با برنامه‌ریزی کار کرد تا مردم هم اذیت نشوند بیان کرد: اینکه یک کانال وسط یک خیابان ایجاد شود و شش ماه به همین حالت بماند اصلاً قابل قبول نیست و به سرعت باید کار جمع شود.

طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در این بازدید گفت: طی دو سال آینده طرح فاضلاب شهر کرمان به صورت ۱۰۰درصد اجرایی خواهد شد.




تاکید بر تسریع ساخت طرح فاضلاب شهر کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تاکید بر تسریع ساخت طرح فاضلاب شهر کرمان