تاکید بر تثبیت سریع مالکیت اراضی ملی و دولتی

رئیس کل داد گستری استان کرمان بر تثبیت سریع مالکیت اراضی ملی و دولتی بویژه در محدوده و َحریم شهر‌ها تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کرمان ، آقای موحد امروز در نشست حفظ حقوق بیت المال استان با بیان اینکه تا کنون اسناد مالکیت کاداستر بیش از ۸۵ در صد اراضی ملی […]

رئیس کل داد گستری استان کرمان بر تثبیت سریع مالکیت اراضی ملی و دولتی بویژه در محدوده و َحریم شهر‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کرمان ، آقای موحد امروز در نشست حفظ حقوق بیت المال استان با بیان اینکه تا کنون اسناد مالکیت کاداستر بیش از ۸۵ در صد اراضی ملی و دولتی استان صادر شده است گفت: مدیران و متولیان دستگاه‌های دولتی مسول اراضی ملی و دولتی با تعامل و پیگیری نسبت به دریافت اسناد مالکیت باقیمانده اراضی اقدام کنند.

وی بر برگزاری نشستی مشترک بین ادارات کل منابع طبیعی و راه و شهرسازی استان مبنی بر تغییر و تحول برخی اراضی در اختیار به یکدیگر در چارچوب اختیارات استانی و دریافت اسناد اینگونه اراضی تا پایان خرداد سال آینده تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه اراده جدی در راه و شهرسازی برای تثبیت اراضی دولتی نیست و شواهد بر این است که برنامه‌ای در این ارتباط وجود ندارد، افزود : بزرگترین بحران حاشیه‌نشینی در حاشیه شهر کرمان است و چه کسی به جز راه و شهرسازی باید پاسخگو بوده و این اراضی را تثبیت مالکیت کند.
در نشست امروز همچنین ادارات کل منابع طبیعی و راه و شهرسازی شما ل و جنوب استان و ادا ره کل ثبت و اسناد گزارشی از آخرین وضعیت صدور اسناد کاداستری اراضی ملی و دولتی ارائه کردند.




تاکید بر تثبیت سریع مالکیت اراضی ملی و دولتی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تاکید بر تثبیت سریع مالکیت اراضی ملی و دولتی