تاکید استاندار کرمان بر پیگیری سهم استان از حقوق دولتی معادن

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به ابلاغ عدد ناچیز به استان بابت وصول حقوق دولتی معادن در سال جاری گفت: این موضوع باید در اسرع وقت پیگیری شود. محمدمهدی فداکار امروز ۱۱ شهریورماه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به مانده اعتبار تملک دارایی از بودجه سال قبل در حساب […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان با اشاره به ابلاغ عدد ناچیز به استان بابت وصول حقوق دولتی معادن در سال جاری گفت: این موضوع باید در اسرع وقت پیگیری شود.

محمدمهدی فداکار امروز ۱۱ شهریورماه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به مانده اعتبار تملک دارایی از بودجه سال قبل در حساب دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: اگر دستگاه‌ها اعتبارات را تا پایان شهریورماه جذب نکنند، ما در هزینه‌ای کمترین اعتبار را به آنها داده و در تملک دارایی تخصیصی نخواهیم داد.

وی در ادامه بر پیگیری سهم استان کرمان از حقوق دولتی معادن تاکید کرد و افزود: نباید این کار به پایان سال موکول شود.

به گزارش نذیر کرمان، علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: همه نگاه‌ها به این برنامه خواهد بود.

وی افزود: باید با نگاه کارشناسی واستفاده از ظرفیت وزارتخانه و نمایندگان مجلس، این ظرفیت دنبال شود و نباید شوخی بگیریم.

بیگ زاده تصریح کرد: پنج سال آیند توسعه کشور در این برنامه است و مدیران باید در برنامه‌ریزی نقش آفرینی کنند تا بازخورد مناسبی به مجلس داده شود.

انتهای پیام




تاکید استاندار کرمان بر پیگیری سهم استان از حقوق دولتی معادن

منبع: ایـسنا
? تاکید استاندار کرمان بر پیگیری سهم استان از حقوق دولتی معادن