تاکید استاندار بر نظارت‌های جدی تر بر بازار روزهای آغازین سال

زینی وند باتاکید بر وجود میوه کافی، در سطح شهر، دست اندرکاران را به بررسی مدام و میدانی فراخواند و تاکید کرد :هرگونه کمبود باید سریعتر تامین گردد. به گزارش فت فتو،در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در خصوص تامین میوه و برخی اقلام ضروری نوروز تصمیم گیری شد. در این جلسه اعلام شد کشتار […]

زینی وند باتاکید بر وجود میوه کافی، در سطح شهر، دست اندرکاران را به بررسی مدام و میدانی فراخواند و تاکید کرد :هرگونه کمبود باید سریعتر تامین گردد.

به گزارش فت فتو،در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در خصوص تامین میوه و برخی اقلام ضروری نوروز تصمیم گیری شد. در این جلسه اعلام شد کشتار مرغ و توزیع مرغ گرم از روزهای آینده آغاز می شود.

مدیر کل تعاون روستایی در حاشیه این جلسه از وجود میوه کافی در غرفه های سطح شهر خبر داد و علت کمبود میوه در روز عید را را تعطیلی سردخانه اعلام کرد.

استاندار کرمان تاکید کرد برای تامین مرغ،و با توجه به نیاز مسافران نوروزی، مرغ را بیشتر از نیاز همیشگی استان، کشتار و عرضه کنند.

زینی وند افزود نظارت‌ها و تنظیم بازار باید جدی تر از همیشه باشد تا مردم در خصوص تامین اقلام مورد نیاز شان اطمینان خاطر داشته باشند.




تاکید استاندار بر نظارت‌های جدی تر بر بازار روزهای آغازین سال

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تاکید استاندار بر نظارت‌های جدی تر بر بازار روزهای آغازین سال