تاکنون ۹۰ درصد دانش آموزان کرمانی در مدارس ثبت نام کرده اند

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از ثبت نام ۹۰ درصد دانش آموزان کرمانی در مدارس این استان خبر داد. به گزارش فت فتو، احمد اسکندری نسب ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: روند جهانی به صورتی است که برای بازگشایی مدارس تلاش می‌کنند و همانگونه که مشاهده کرده ایم […]

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از ثبت نام ۹۰ درصد دانش آموزان کرمانی در مدارس این استان خبر داد.

به گزارش فت فتو، احمد اسکندری نسب ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: روند جهانی به صورتی است که برای بازگشایی مدارس تلاش می‌کنند و همانگونه که مشاهده کرده ایم برخی از کشورها آموزش حضوری را آغاز کرده اند.

اسکندری نسب تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مدارس و حضور معلمین در تربیت تحصیلی فرزندان بسیار مهم بوده و این مسئله برای دنیا به اثبات رسیده است.

وی افزود: آموزش‌های مجازی درست است که در این شرایط بسیار مفید است ولی آثار منفی آن در تربیت فرهنگی و اجتماعی فرزندان در آینده مشخص می‌شود و همچنین باعث کاهش نسبی سطح سواد آموزی آنها شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: مهمترین بحث در بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی، سلامت و ایمنی دانش آموزان و برخورداری از تعلیم و تربیت باکیفیت است و همچنین باید ایمنی و سلامت معلمان و والدین را نیز در نظر بگیریم.

اسکندری نسب با بیان اینکه واکسیناسیون در استان کرمان نسبت به سایر استان‌ها جلوتر است، ادامه داد: کمیته‌هایی را برای بررسی وضعیت زیر ساخت‌ها تشکیل داده ایم تا شرایط را برای بازگشایی تدریجی مدارس فراهم کنند.

وی در پایان گفت: تاکنون ۹۰ درصد دانش آموزان در مدارس ثبت نام کرده اند و کتب درسی آنها توزیع شده است و همچنین دستورالعمل‌های بهداشتی اعم از ماسک و رعایت فاصله، به مدارس ابلاغ شده تا اجرا شود.

کد خبر ۵۳۰۷۶۰۹




تاکنون ۹۰ درصد دانش آموزان کرمانی در مدارس ثبت نام کرده اند

منبع:مــهر
? تاکنون ۹۰ درصد دانش آموزان کرمانی در مدارس ثبت نام کرده اند