تاکنون ۴۶۹۹ کرمانی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند

فت فتو/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۷ هزار و ۴۰۳ نفر بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمان بستری شده اند که متاسفانه در این مدت ۴۶۹۹ نفر جان خود را به دلیل ابتلا به این ویروس از دست داده اند. دکتر”حمیدرضا رشیدی نژاد” […]

فت فتو/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۷ هزار و ۴۰۳ نفر بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمان بستری شده اند که متاسفانه در این مدت ۴۶۹۹ نفر جان خود را به دلیل ابتلا به این ویروس از دست داده اند.

دکتر”حمیدرضا رشیدی نژاد” شامگاه هفتم مهرماه در نشست وزیر بهداشت با اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان اظهار کرد: ۶۰ درصد جمعیت هدف استان کرمان نوبت اول واکسن علیه بیماری کرونا را دریافت کرده اند.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۷ هزار و ۴۰۳ نفر بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کرمان بستری شده اند که متاسفانه در این مدت ۴۶۹۹ نفر جان خود را به دلیل ابتلا به این ویروس از دست داده اند.

رشیدی نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹ شهرستان استان زرد و ۱۴ شهرستان در وضعبت نارنجی کرونایی قرار دارند، تصریح کرد: در استان کرمان ۵۷۰۰ تخت بستری وجود دارد که با همه گیری ویروس کرونا ۲۴۰۰ تخت برای بیماران مبتلا در نظر گرفته شد و حدود  ۲۰۰۰ تخت مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش فت فتو، در این دیدار روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان گزارشی از وضعیت ظرفیت های بهداشتی و درمانی و همچنین کمبودهایی که در این زمینه وجود دارد را بیان کردند.

انتهای پیام




تاکنون ۴۶۹۹ کرمانی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند

منبع:ایـسنا
? تاکنون ۴۶۹۹ کرمانی به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند