تامین کالاهای اساسی در شب عید

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از تامین کالاهای اساسی در شب عید و ماه رمضان خبرداد به گزارش فت فتو ، خیراندیش گفت: در ۲ ماه گذشته تلاش بر این شده که تلاطم های بازار کاهش یابد و در این راستا و با هدف تنظیم قیمت میوه شب عید در ۱۱۰ غرفه از جمله ۲۴ […]

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان از تامین کالاهای اساسی در شب عید و ماه رمضان خبرداد

به گزارش فت فتو ، خیراندیش گفت: در ۲ ماه گذشته تلاش بر این شده که تلاطم های بازار کاهش یابد و در این راستا و با هدف تنظیم قیمت میوه شب عید در ۱۱۰ غرفه از جمله ۲۴ غرفه شهر کرمان از دیروز توزیع آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.
وی افزود علاوه بر سیب و پرتقال، موز خیار سبز کیوی و گوجه نیز در این غرفه ها عرضه می شود و مردم می توانند در صورت مشاهده تخلف با شماره ۱۳۴ تماس بگیرند.
وی افزود: اقدامات خوبی برای تنظیم بازار مرغ در استان انجام شده و در ۲ ماه اخیر بیش از ۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده و در روزهای اخیر بیش از ۲۸۰ تن کشتار در استان انجام شده و از نظر تامین مرغ گرم در استان کمبودی وجود ندارد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود بیش از ۱۵۰۰ تن موجودی مرغ منجمد نیز در استان وجود دارد تا در صورت نیاز برای تنظیم بازار مورد استفاده قرار گیرد.
وی گفت کالاهای اساسی مورد نیاز ماه رمضان نیز تامین شده و افزود در استان ۲۵ گروه بر بازار نظارت دارند تا از هرگونه تخلف در بازار جلوگیری شود.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه گفت با کاربری اراضی کشاورزی با جدیت برخورد می شود و به مردم توصیه کرد در دام سودجویان گرفتار نشوند.

                         

 

 

 

 

                                                         آغازتوزیع میوه شب عید در کرمان

پرتقال والنسیا هر کیلو ۱۳ هزارتومان و پرتقال تامسون شمال هر کیلو ۱۰۰۰۰ تومان در مراکز عرضه میوه به فروش می‌رود.

 اقای رییسی مدیر تعاون روستایی استان گفت: ۷۰۰ تُن سیب و ۱۳۰۰ تُن پرتقال ذخیره سازی شده واز امروز در ۱۲۰ غرفه در استان توزیع میشود.

وی افزود: پرتقال والنسیا هر کیلو ۱۳ هزارتومان پرتقال، تامسون شمال هر کیلو ۱۰۰۰۰ تومان، سیب زرد ۱۲هزارتومان و سیب سرخ ۱۱ هزارتومان در این مراکز عرضه میشود.

همچنین استاندار کرمان در سفر به جیرفت و درذبازدید از سردخانه‌های میوه در جنوباستان گفت: به اندازه نیاز میوه ذخیره شده است، لذا مردم روز‌های نخست برای خرید میوه شتاب نکنند، زیرا قیمت‌ها افزایش نمی‌یابد.

علی زینی وند افزود: حتی احتمال روند کاهشی قیمت میوه تا پایان زمان توزیع میوه تنظیم بازار در ایام عید نیز وجود دارد و کارگروه تنظیم بازار استان قیمت میوه شب عید را مشخص کرده و با متخلفان و عرضه میوه برخلاف قیمت‌های تعیین شده نیز برخورد می‌کند.

کد ویدیو




تامین کالاهای اساسی در شب عید

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تامین کالاهای اساسی در شب عید