تامین هزار راس دام سبک و سنگین و ۵۰۰ سری لوازم خانگی برای سیل‌زدگان

فت فتو/کرمان معاون اجتماعی ستاد فرمان حضرت امام (ره) از تامین هزار راس دام سبک و سنگین و ۵۰۰ سری لوازم منزل در حال حاضر توسط ستاد اجرای فرمان امام خبر داد و گفت: لوازم منزل تهیه‌شده شامل یخچال، گاز، قالی، پتو، سرویس ظرف است که تحویل استان شده و بزودی در مناطق سیل زده […]

فت فتو/کرمان معاون اجتماعی ستاد فرمان حضرت امام (ره) از تامین هزار راس دام سبک و سنگین و ۵۰۰ سری لوازم منزل در حال حاضر توسط ستاد اجرای فرمان امام خبر داد و گفت: لوازم منزل تهیه‌شده شامل یخچال، گاز، قالی، پتو، سرویس ظرف است که تحویل استان شده و بزودی در مناطق سیل زده توزیع می‌شود.

 

حجت الاسلام حجت معین الدینی عصر امروز ۱۳ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره سیل منوجان گفت: در این سیل متوجه اهمیت رسانه ها شدیم و در روز سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از وقوع سیلاب در این منطقه مطلع و به منطقه رفتیم و خسارات زیادی به آنجا وارد شده بود و متاسفانه این موضوع رسانه ای نشد.

وی با تاکید برآنکه در سیلاب نیمه اول دی ماه استان کرمان مظلوم واقع شد، ادامه داد: حجم خسارات منوجان از هرمزگان بیشتر بود اما به دلیل عدم اطلاع رسانی درست، به آنجا توجه ویژه ای نشده بود.

معاون اجتماعی ستاد فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اقلام معیشتی که در روز سیل در منوجان این نهاد توزیع کرد، تصریح کرد: کاروان سلامت هر روز در یک روستا به مردم خدمت رسانی می کرد.

وی با یادآوری سیلاب های ۲۴ و ۲۸ دی ماه در این مناطق اظهار کرد: ۱۸ گروه جهادی همکار این نهاد در ریگان، منوجان، رودبار جنوب، زهکلوت، قلعه گنج و جیرفت خدمت رسانی کردند.

معین الدینی از تشکیل قرارگاهی در منوجان خبر داد و عنوان کرد: معمولا نیروهای بومی و محلی درگیر کار می کنیم و دو هفته آشپزخانه ما در منوجان فعال بود و روزانه حدود ۸ هزار پرس غذا تبخت می کرد و همچنین اقدام به شستن منازل مردم از گل کردیم.

معاون اجتماعی ستاد فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه بنیاد برکت متعهد شده است که هزار شغل در مناطق سیل زده ایجاد کند، در ادامه سخنانش بیان کرد: چهار تیم تعمیرکار در مناطق سیل زده مستقر کردیم و بیشتر وسایل قابل تعمیر را درست کردند.

وی از توزیع دو هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده توسط ستاد فرمان اجرایی امام خبر داد و در ادامه توزیع هزار و ۸۰۰ تخته پتو، ۴۰ تخته چادر امدادی، ۶۰ بخاری و ۱۵ رول پلاستیک را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد.

انتهای پیام




تامین هزار راس دام سبک و سنگین و ۵۰۰ سری لوازم خانگی برای سیل‌زدگان

منبع: ایـسنا
? تامین هزار راس دام سبک و سنگین و ۵۰۰ سری لوازم خانگی برای سیل‌زدگان