تامین شدن کالا‌های اساسی در استان کرمان

در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفته شد: کالا‌های اساسی از جمله برنج، شکر و روغن در انبار‌ها به اندازه کافی موجود است و مشکلی وجود ندارد. به گزارش فت فتو، اقای ابوالقاسمی جانشین معاون بازرگانی صمت استان در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: در این نشست تامین کالا‌های اساسی در استانه ماه مبارک رمضان […]

در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفته شد: کالا‌های اساسی از جمله برنج، شکر و روغن در انبار‌ها به اندازه کافی موجود است و مشکلی وجود ندارد.

به گزارش فت فتو، اقای ابوالقاسمی جانشین معاون بازرگانی صمت استان در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: در این نشست تامین کالا‌های اساسی در استانه ماه مبارک رمضان بررسی ومقرر شد همچنان روند توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار براساس نیاز شهرستان‌ها ادامه پیدا کند ودر مورد تامین مرغ هم قرار شد کسری نیاز استان از سایر استان‌ها تهیه و براساس فاکتور خرید و محاسبه سود توزیع شود.

داریوش ماهری مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه خرید گندم در استان کرمان آغاز شده گفت: این گندم به قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۳۴ هزار تن گندم از ۹ کشتی تخلیه شده و موجودی استان مناسب است گفت: در حال حاضر موجودی استان ۳۵ هزار تن گندم مرغوب است و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

محمد خیراندیش مدیرکل جهاد کشاورزی شمال استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه توزیع مرغ تا قبل از نوروز و سال تحویل در استان کرمان انجام شد اظهار داشت: در دور اول سال نو با توجه به تعطیلی کشتارگاه‌ها با مشکل روبه‌رو شدیم.
سعید برخوری مدیرکل جهادکشاورزی جنوب استان کرمان هم با بیان اینکه کمبود مرغ در جنوب استان کرمان وجود دارد اظهار داشت: درخواست داریم که کشتارگاه‌ها نسبت به تامین سهمیه مرغ جنوب استان همکاری کرده و با متخلفین برخورد و به دستگاه قضایی معرفی شوند.




تامین شدن کالا‌های اساسی در استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تامین شدن کالا‌های اساسی در استان کرمان