تامین سیب شب عید کرمانیها

سیب ایام نوروز استان کرمان تامین شده و میوه پرتقال هم تا هفته اینده تامین میشود. به گزارش فت فتو ،استاندار کرمان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت : باید ساز و کاری در استان برای تامین میوه شب عید تعریف شود در بحث تامین سیب مشکلی نیست اما برای تامین پرتقال باید برنامه […]

سیب ایام نوروز استان کرمان تامین شده و میوه پرتقال هم تا هفته اینده تامین میشود.

به گزارش فت فتو ،استاندار کرمان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت : باید ساز و کاری در استان برای تامین میوه شب عید تعریف شود در بحث تامین سیب مشکلی نیست اما برای تامین پرتقال باید برنامه مشخصی تعریف شود و سازمان تعاون روستایی بر اساس تعهدی که داده موظف به همکاری است چون از هفته ی آینده باید غرفه ها برپا شوند.

آقای زینی وند همچنین از اداره غله تا اخر هفته گزارشی را در خصوص اخرین وضعیت حمل گندم خواستار شدو افزود: میزان نیاز هر منطقه به مرغ منجمد را نیز فرمانداران معین کنند و شبکه توزیع هدفمند شود.

وی گفت: در مصرف کالاهای اساسی تیمهای نظارتی همه با هم بر قیمت کالاهای اساسی نظارت داشته باشند و پای کار باشند و برای تامین کالاها نیز مسئولان‌مرتبط مازاد مصرف استان کالاهای ضروری را پیش بینی و انبار کنند و شبکه توزیع کالاها نیز فراگیر و گسترده باشد و در یک نقطه خاص تجمعی صورت نگیرد.

اقای ابوالقاسمی رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صمت هم گفت: میوه سیب تامین شده و پرتقال تا هفته اینده تامین میشود و برای کالاهای اساسی مثل برنج و گندم و شکر و مرغ هیچ مشکلی نیست.




تامین سیب شب عید کرمانیها

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تامین سیب شب عید کرمانیها